31. heinäkuuta 2016

Ohhoh!

Pääsi ihan yllättämään. Nimittäin menkat alkoi eilen. Tai tänään ne vasta kunnolla alkoi, mutta eilen illalla jo tuli hieman hailakkaa verta pyyhkiessä.

Olen nyt ihan sata varma, että ongelma on nyt luteaalivaiheessa. Eilen oli vasta dpo 9! Eihän menkkojen nyt sillon vielä pitäisi alkaa. Kalenterisovellukseni meni nyt ihan sekaisin ja siirsi ovulaatiota ovelasti kp 16:sta, mutta olen kyllä aivan satavarma, ettei se vielä sillon ollut. Kaikki merkit oli tässä kierrossa aivan selvät ja ovis tapahtui vasta kp 23. Vaikka mistäs minä tiedän, kun en testannut...

No mutta, mitä turhaan jäädä murehtimaan. Uusi kierto alkoi viimein, jeee! Olen ladannut aika paljon toivoa tähän ja seuraaviin kiertoihin, koska minulla on nyt lääkkeet tukemassa tuota luteaalivaihetta. Toivon niin paljon, että se olisi ratkaisu meidän ongelmaan.

Saas nähdä miten käy :)

Jännittää jo.

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä kovasti, jospa luget on ratkaisu! :) seuraileen edelleen blogiasi tiuhaan, meillä on tyyppi yhä kyydissä :) -T

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon kovasti, että se olisi ratkaisu kaikkeen :) Ihana kuulla, että teillä on kaikki hyvin. En toivoisi tätä odottamisen odottamista kenellekkään :/

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)