30. maaliskuuta 2017

Myöhässä!

Menkat on tänään virallisesti päivän myöhässä. Aamulämpökin oli hienot 36.71 astetta. Ja arvatkaa mitä! Tein eilen testin ja se näytti tältä:
Näettekö tekin siinä haamuviivan? Siinä oli todellisuudesa vähän punaista väriäkin, mutta mun puhelimen kamera ei osannut napata sitä kuvaan. Aika hailurainenhan se vielä on, mutta jospa viikonloppuna siinä olis jo vähän tummemmat viivat :) Mä en itseasiassa tiedä onko nuo mun testit jo mennyt vanhaksi, kun tilasin nämä muistaakseni sillon vuosi sitten ekan raskauden jälkeen, kun piti saada testattua nega keskenmenon jälkeen.

Mutta näin. En osaa vielä oikein iloita, kun nuo keskenmenot kummittelee vielä niin vahvasti mielessä. Pelkään vuodon alkavan hetkenä minä hyvänsä.

Poikkeuksellista tässä raskaudessa(edellisiin verrattuna) on ollut tuo kova vatsa, kun aiemmilla kerroilla oikeastaan ensimmäisiä oireita on ollut just yhtäkkiä alkava löysä vatsa. Toivottavasti tuo olis nyt hyvä merkki, että pysyy kaikki ravintoaineet paremmin saatavilla :D Toki voihan se ripuli sieltä taas yllättää, mutta se on sitten sen ajan murhe.

Ensimmäiset epäilyt mulla heräsi jo sillon viikko sitten kun oli muistaakseni jotain dpo 6-7 ja valittelin tännekkin sitä ihmeellisetä pistävää paineentunnetta kohdun seutuvilla. Sitä kesti noin kaksi tai kolme päivää ja olin jo ihan satavarma, että vuoto alkaa ennakoitua aiemmin, mutta yhtäkkiä se kipu vaan loppui, eikä sen jälkeen tuntunut enää mitään tuntemuksia missään. Koska vuotokaan ei alkanut, niin epäilyt mahdollisesta kiinnittymisestä heräsivät. En kuitenkaan uskaltanut luottaa vaistooni vaan uskottelin itselleni sen olleen vain entistä reippaampi keltarauhanen :D

Nyt ei oikeastaan auta muuta kuin edetä taas päivä kerrallaan. Toivon sydämeni pohjasta, että nyt kolmas kerta toden sanoo, mutta pelko keskenmenosta yhä varjostaa tätä toivoa.

Pitäkää peukkuja, että meille tulee Suomen 100v. synttärilahjaksi vauva ♥

P.S. Muistaako joku vielä tämän ennusteen ;D

53 kommenttia:

  1. Onnea ihan hirveästi! <3 jospa kolmas kerta toden sanoo! -T

    VastaaPoista
  2. Haamuviiva?? Tuohan on ihan selkeä plussa!!! Onnea onnea!!!! Oon kyllä tosi iloinen teidän puolesta <3
    -Minka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko :D No hyvä jos näkyy sinnekkin asti. Kiitos ♥ Toivottavasti tällä kertaa on turvavyöt tiukassa, ja pysyis loppuun asti mukana :)

      Poista
  3. Kyllä siinä on selvä viiva!!!!! Nyt on jännät paikat, pidän täällä peukkuja :) <3

    VastaaPoista
  4. Kyllä minä uskaltaudun jo sinua onnittelemaan, näyttäis nyt vaan siltä, että joku on taukokierrolla sinne tarttunut mukaan ❤ helppo ymmärtää huoli ja pelko, olihan sitä itsekin huolesta soikeana ilman keskenmenotaustaakin! Päivä kerrallaan lähemmäs maalia, hirveästi onnea ja tsemppiä teille ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Ihan kiva myös tietää, että myöhäisellä oviksella saa myös ihmeitä aikaan :D Voi olla, ettei se huoli omasta pikkuisesta lopu koskaan :) Vielä vanhana mummunakin huolehditaan mitä ne meiän lapset puuhaa :D Toivottavasti nyt päästäis sinne asti ♥

      Poista
  5. Selkeältä plussalta näyttää! Toivotaan onnea matkaan. <3

    VastaaPoista
  6. Siis voi että kun voi pieni ihminen olla innoissaan tästä uutisesta! Piti ihan ääneen kiljaista kun silmät löysivät testin kuvan ennenkuin kerkesin edes lukea mitään! :D Aivan selvä plussa jo, väriäkin on kivasti :) Varovaiset mutta innostuneet onnittelut, mä niiiin toivon että kaikki menee hyvin <3 Ja niin. Kyllä taukokierroissa on voimaa ;) Ai että, kuinka voikin tulla onnelliseksi aivan tuntemattoman ihmisen vuoksi :) Onnea vielä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana olet :D ♥ Pidetään nyt kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että kolmas kerta toden sanoo! Kiitos ♥

      Poista
  7. Paljon onnea! Olen seurannut blogiasi jo kauan, ja sinä, jos joku, ansaitset tämän onnen :) Kyllähän tuo ihan selvä viiva on, vaikka aika hailakka vielä onkin! Kyllä se vaan niin on, että kun ei turhaan asiaa stressaa ja mieti, niin silloin nappaa. Niin kävi meilläkin: kun heitettiin ovistestit ja kalenterit roskiin, alkoi tapahtua. Kesäksi odotellaan pikkusiskoa saapuvaksi :)

    Nyt vaan otat rauhallisesti remontin kanssa ja yrität pitää mielen rauhallisena. Kyllä se pieni papu siellä mukana pysyy, jos on pysyäkseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ♥ Mulla näköjään tuo stressaamattomuus toimii :D Ihan heti en ois kyllä luomuplussaan uskonut, mutta ihana tietää, että sekin on vielä mahdollista. Pistetään pikkuiselle nyt tiukasti turvavyöt kiinni, niin pysyy matkassa. Onneksi purkuremppa alkaa olla meiän osalta pikkuhiljaa valmis ja uuden lattian asentaja tulee jo ensi viikolla :) Ah en malta odottaa!

      Poista
  8. Onnea kovasti, ja täällä pidetään peukut pystyssä että kaikki menee hyvin <3

    VastaaPoista
  9. Ooh onnea!! Olen käynyt sun blogissa varmaan 10krt/vrk kun olin niin varma että nyt se tapahtuu, ja vihdoin postaisit sen plussan ;) Mulla oli kanssasi samaan aikaan syksyllä keskenmeno, IVFn jälkeen tosin, täällä edelleen yritetään kovasti hoitojen avulla mutta ei ole tullut tulosta... Mutta hienoa että joku onnistuu! Ymmärrän pelon mutta riski että tulisi vielä kolmas keskenmeno on jo todella pieni, eiköhän teille synny vauva tästä! Paljon onnea, toivottavasti voin jonain päivänä tulla perässä!:) t. Neljättä vuotta yritystä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih kiitos, Pidin teitä vähän jännityksessä ;) Voi te olisitte myös niin ansainneet uuden plussan ja mielellään myös sellaisen pysyvän mallin ♥ Toivotaan, että teillekkin pikimiten pieni ihme osuisi kohdalle ♥

      Poista
  10. Heeiii, minä unohdin jo, otitko ollenkaan Lugeja tähän kiertoon vai oliko tämä ihan kunnon luomukierto? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli nyt ihan kokonaan luomukierto :D Se tässä vähän ihmetyttääkin :D

      Poista
  11. Ihanaa!! Mä jotenkin tiesin, et nyt nappaa :) onnea ❤

    VastaaPoista
  12. Apua, mitämitä. Mun oli pakko tulla kattoon, miten sun loppukiertoon kuuluu ja voi hyvät hyssykät ku tulin iloseksi tuosta kuvasta!!! <3
    Mulla itellä ollu se tunne et teillä tärppäis nyt kevään aikana ja aurinkokin alkanut paistaa ja se mielikin on yleensä positiivisempi kaikelle. Olitte siellä reissussakin rentoutumassa. Voi kumpa, kumpa tää olis sitä suurinta suurta, mitä teidän elämään olis nyt tapahtumassa. Sitä niin kaikella hartaudella toivoo. Ainaki tuntuu siltä, että raskaudut helpommin ilman noita hormoneja jne. Kroppa on ihmeellinen. Tuntuu et sillonku ei liikaa buustaa ja ns.yritä, niin ihmeitä voikin tapahtua, vaikka toki hyvin monelle nuo lääkkeet onkin avuksi. Mut kuinka positiivista, että raskaudut luomukierroilla. Se kertoo paljonkin sun hedelmällisyydestä. Mä oo ihan täpinöissäni sun puolesta ja nyt vaan kädet ristiin, et hormonit lähtee siitä nousuun ja viiva vahvistumaan. <3 paljon ONNEA ja TARRASUKKIA pienelle matkaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans ihan ihmeissäni, että mitä ihmettä? Luomukierrossa tällästä :D Mä salaa kans toivoin keväälle positiivisia uutisia, mut jotenkin vaan uskoin siihen et raskaus on mahdollista vasta sit oikeasti kunnon hoidoilla. Toivotaan, että tämä luomumunis olis nyt se kaikkein vahvin ja siitä kasvais meiän ensimmäinen ihan oikea vauva :) ♥ Kiitos sulle ihana ♥

      Poista
  13. Wauu. Mä niin tiesin tän jo sun kiertos alussa, kaikesta päätellen �� meinasin kertoa et palaat sitten lomaltas plussaan, mutten kertonu ��
    Ihanaa❤

    VastaaPoista
  14. Niin upeaa!!! Onnea <3

    Ekalla kerralla kun kerroit plussasta mulle tuli paha fiilis et toi vielä päätyy keskenmenoon mut en tietenkään sanonut mitään. Toisestakin plussasta tuli sama fiilis mutta sit kun kerroit alkuraskaudenultra uutiset niin aattelin et ehkäpä mun fiilis ei sit ollutkaan oikee mutta surin kyllä kun sekin raskaus päätyi.

    Mutta NYT nyt mulla on oikeesti sellanen tosi vahva olo että tämä raskaus päätyy ihanan poikavauvan synnytykseen <3

    Kuulostaa varmaan hullulta mut mulle tulee usein näitä enneoloja raskauksiin liittyen ja tähän asti ovat osuneet aina oikeaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti ennustuksesi pitäisi paikkansa :P Olenkin aina halunnut esikoisekseni pojan ♥ Mutta ei sillä, kumpikin on ihan tervetullut :D

      Poista
  15. Aivan mahtavaa! Paljon onnea matkaan, toivottavasti viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin! <3

    VastaaPoista
  16. Apua ihanaa onnea!!!!!!! ������

    Mä lähetin sulle mailia joskus loppukesästä, ennen sun keskenmenoa ja kerroin että meillä oli kolme keskenmenoa takana ja nyt saatu Lutinukset käyttöön. Mun mahassa potkii nyt sellainen 22+3 -viikkoinen pikkukundi jota odotetaan saapuvaksi heinäkuussa �� On tämä ihmeellistä ja ihanaa. Toivon teille parasta mahdollista lopputulosta!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii ihanaa, onneksi olkoon pikkujäbästä ♥ Ihana kuulla, että teilläkin on onni potkaissut. Kiitos sulle ♥

      Poista
  17. ooohhh, ihanaa <3 Onnea ihan hirmuisesti! Olette plussanne ansainneet :) Ihanaa päästää odottamaan samaan aikaan! Siis aivan mahtava uutinen, olen niiin onnellinen puolestanne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Toivon niin kovasti, että mekin päästään tällä kertaa ihan loppuun asti :) Jospa me saadaankin saman vuosimallin vauvat ;)

      Poista
  18. Voi ihanaa! <3 sillon kun mä tein positiivisen raskaustestin, niin se kierto oli sellanen etten ajatellu sen olevan mahdollista. Laskettuna ovulaatiopäivänä olin Lontoossa ilman miestäni,enkä siis ollut stressannut tai miettinyt sen kummempaa vauvantekopuuhia. Mut sieltä se vaan plussa tuli :) niin ehkä tää matkailu on avain ;) onnea vielä ihan hurjasti, sä ja te ootte ansainnu tän <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Matkailu on tosiaan avain :D Kiitos paljon sulle ♥

      Poista
  19. Niin pidän peukkuja teille!!! <3<3<3 =)

    VastaaPoista
  20. Oi, onnea ihan tosi paljon! Pidän peukut pystyssä ja sormet ristissä että kaikki sujuisi hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Kaikki peukut on nyt enemmän kuin tervetulleita :)

      Poista
  21. ONNEA!!!!!!!!! olette tämän niin ansainneet!!! Jarrusukkia pienelle ja kaikkea hyvää teille! :)

    Riikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Riikka ♥ Toivotaan, että pikkuinen pysyy menossa mukana ihan loppuun asti :)

      Poista
  22. Onnea! Minäkin olen vesimies ja nyt maaliskuussa plussannut. Horoskooppi tiesi, heh ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! :D Tähdet ovat siis tienneet jo tämänkin etukäteen. Ihan mahtavaa! Onnea sinnekkin! ♥

      Poista
  23. Onnea <3 toivottavasti kaikki menisi tällä kertaa hyvin, te ansaitsette tän!

    VastaaPoista
  24. Heti ku ei yritä ni sit onnaa :D ihanaa <3 <3 <3 <3 voi miten onnellinen tulin puolestasi ja ootte kyllä onnenne ansainnu <3 <3 <3 täältä myös hirmuisesti tsemppiä ja peukut pystyssä että nyt menee kaikki hyvin loppuun asti ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näyttää toimivan mulla hyvin 😊 kiitos ihana ❤️ kaikki peukut on erittäin toivottuja!

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)