10. heinäkuuta 2017

Virhearvio

Eilen, viimeisenä lomapäivänäni, oli ihan täydellinen sää. Aurinko paistoi ja oli oikeasti tosi lämmin. Levitin viltin pihalle ja syötiin mieheni kanssa legendaariset murkku-mehujäät ihan piknik-tyylillä konsanaan :D Tänään onkin sitten jo palailtu toimistolle, mutta yksi asia jäi hämäämään.

Missä mun menkat?

Mä oon varmaan tehny ihan totaalisen virhearvion siitä oviksesta. Ihan oikeasti kuvittelin sen olleen silloin juhannusviikonloppuna, kun totesin olleen limat ja kaikki. Eikä mun luteaalivaihekkaan oo koskaan ollu mitenkään kovin oppikirjamainen, että jotain tiputtelua kai olis pitänyt jo alkaa. Jospa mä en sit vaan oo ovuloinu tässä kierrossa vielä ollenkaan? On sitäkin tapahtunut, että kierto on just loman aikaan venähtänyt yllättäen jopa 51 päiväiseksi. Mut tänään mennään jo kp 40:ssä, eikä mul kyl nyt oo ollu mitenkään ovismainen olo. Päin vastoin. Kuivaa on ku saharas. Kai. Ainaki välillä. Onkohan se viimeisin keskenmeno vaan sammuttanu mun munikset kokonaan?

Oireita ei ole. Tissitkään ei oo tyypilliseen tapaan ihan tötteröllä, mitä ne mun raskauksissa aina on ollut :D Jotain lievääkin lievempää menkkajuilintaa tuntuu aina silloin tällöin, joten ehkäpä ne sieltä vielä saapuu. Testejä ei ole, enkä haluaisi vielä ostaakkaan, joten odottelen vielä jos ne sieltä pelmahtais paikalle. Yleensä sillon ne just alkaa, kun sanoo mahdollisesta raskausepäilystä ääneen :D Hitsi, kun en tikuttanut sitä ovista. Mietin kans semmosta, etä jos ovis ois vielä tulossa, niin pitäiskö tehä huvikseen yks ovistesti?

No jaa, eiköhän se vuoto kohta ala.


4 kommenttia:

  1. Toivottavasti oli rentouttava loma! :)

    Kai niitä ovuloimattomia kiertoja tulee itse kullekin, toivotaan tietty, että olisi raskaus mieluummin kyseessä! Itselläni on kyllä ovuloimattomassa kierrossa tullut limat (tai ei mulla koskaan mitään oikeaoppisia limoja tule mutta kyllä sen nyt saharasta erottaa. Anteeksi informaatiosta. :D) mutta kivut ovat puuttuneet, niin siitä olen tiennyt. Tuo on kyllä ärsyttävää, että päättää olla tikuttamatta ja sitten tuleekin tietty heti joku epäselvä kierto...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en nyt ihan kovin tarkkaan muista oliko siinä juhannushötäkässä mitään selkeitä oviskipuja, ni tää on kyl niin epäselvää. Mulla on silti vahvempi tunne ovuloimattomasta kierrosta kuin raskaudesta :) Toki plussa on aina positiivinen yllätys ♥

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)