26. maaliskuuta 2015

Ovuloinko minä?

Luin tänään Mutsie-blogin Irenen kirjoittaman jutun ovulaatiotesteistä ja kuinka hän tuli raskaaksi vaikka ovulaatiotesti näyttikin negatiivista. Aloin pohtimaan, että onko mahdollista, että minä en ovuloi ollenkaan. Todennäköisesti ovuloin, koska minulla on nytkin menkat, mutta aloin kiinnostua aiheesta enemmän.

Minulla on suhteellisen säännöllinen noin 32:n päivän kierto, mutta en silti osaa varmaksi sanoa koska minulla on ovulaatio. Kyllähän sitä ollaan aina veikkailtu, että kun on niin sanottu "liukkaan kelin varoitus" niin silloin on todennäköisesti ovulaatio tulossa tai juuri menossa. Ollaan siis yleensä tähdätty astetta tiheämpi puputtaminen suurin piirtein noille liukkaan kelin päiville. Siitäkään huolimatta mitään ei ole vielä jäänyt kiinni haaviin, joten Irenen tekstistä rohkaistuneena pistin tilaukseen ovulaatiotestejä.

Löysin raskauskeiju.fi sivustolta suhteellisen halvalla 12 kpl:een paketin ovulaatiotestejä ja nyt siellä on vielä mukavasti kevät kamppis käynnissä, jolloin saa 2 raskaustestiliuskaa kaupan päälle.

Vaikka mieheni sanoikin, ettei halua lähteä tekemään tästä projektista mitenkään mekaanista, niin odotan silti innolla, että pääsen kerrankin näkemään, että millon se ovulaatio oikeasti on. Eiköhän se mieskin siitä lopulta innostu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan pysyä asiallisena :)