24. syyskuuta 2015

Ovulaatioevoluutio

Olen tehnyt nyt muutaman päivän ajan ovistestejä, mutta vielä en ole saanut positiivista tulosta. Mietin, että voiko olla, etten ole viime kuukausina ovuloinut ollenkaan, vai olenko vaan lopettanut testailun liian aikaisin, koska olen tähän mennessä onnistunut saamaan vain sen yhden positiviisen tuloksen ja sekin oli ekalla kerralla ja ajattelin heti, että kuinka helposti se kävikään. Toki tämä on vasta neljäs kierto, missä olen testejä käyttänyt.

Nyt eletään jo kp 20 ja mitään sen kummempia oireita ei ole vielä ollut. Välillä alavatsassa tuntuu jokunen vihlaisu, mutta se nyt voi johtua mistä vaan. Vaikka ihan vaan perus ilmaa vatsassa-oire. Toisaalta hyvä jos ovulaatio on vasta edessä, koska sitten menkat ei osu ihan keskelle meidän reissua, mutta sitten taas jos se meni jo, niin ollaan taas ihan sokkona, että koska ne menkat alkaa.

Yleensä ovisoireet on ollut ihan selkeitä. Ensinnäkin jo ns. liukkaan kelin varoitus, mistä seuraa tietysti hirmuinen himotus ja lopuksi vielä ne ovislimat. Ihanaa eikö, tiedän tiedän. Tässä kuussa olen huomannut vain inhottavan naaman kukkimisen, joka tulee mulle erittäin helposti hormonitasojen vaihtelusta, mutta ei oikeastaan muuta. Ärsyttävää.

Pitänee alkaa jatkossa seuraamaan tarkemmin noita ovispäiviä, niin ymmärtää varmaan paremmin jo tämän meidän lapsettomuudenkin.

P.S. mä oon satavarma, et ne mankat alkaa just 7.10, eli just keskellä meiän reissua. Katotaan miten käy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan pysyä asiallisena :)