28. syyskuuta 2015

Positiivinen fiilis

Sunnuntaina päätin, että tämä on viimeinen ovulaatiotesti jonka teen tässä kierrossa ja kuin ihmeen kaupalla se näytti positiivista. Jes jes jes, mun menkat ei alakkaan keskellä viikkoa meiän reissussa. Ette uskokkaan kuinka happy olen. Tulee taas näköjään vähän pitkä kierto, kun vasta kierron 22. päivänä testiin piirtyi selkeästi kaksi viivaa. On taas jännästi hyvä fiilis tuosta testistä, vaikka se olikin vasta ovistesti, mutta kuitenkin.

Peittoakin ollaan heiluteltu viime aikoina aika ahkerasti. Ollaan jotenkin ihan superrakastuneita. Tai sit niinku mä yritin vihjailla, et hässitään ns. varastoon, niin jaksetaan paremmin olla se tuleva viikko erossa toisistamme. Hihi. Ei kuulemma ihan toimi silleen.


Tuosta ovistestistä tuli muuten jo sen verran hyvä fiilis, että alkoi tuntumaan ihan siltä, että tämä olisi se meiän kierto. Niinkuin lottovoitto olisi ihan pian tulossa. Tosin mä oon kyl jo ihan varautunut siihen, että en voi saada lapsia luonnollisesti, mutta onhan se kiva silti pitää toivoa yllä. Sitten taas toisaalta luin just netistä, että mun suosikkiyhtye on tulossa ens kesänä Suomeen ja mä niin haluaisin sinne keikalle. Uskallanko mä nyt ostaa sinne lippuja vai en. Voi vitsi kun taas näkis tulevaisuuteen.

P.S. olen myös ihan superonnellinen Toiveena vauva-blogin Nooran ja hänen miehensä puolesta, kun he saivat vihdoin nuo kaksi viivaa raskaustestiin. Toivo elää! ♥

2 kommenttia:

  1. Pakko kommentoida tohon ensi kesän keikka-asiaan. Niinkuin varmaan jo blogistani olet lukenut, että lapsitoive on ollut jo 10 vuotta elämässäni (kahdessa eri suhteessa..) Mietin, että jos olisin kaikki nämä 10 vuotta elämässäni miettinyt, että entä jos - meiningillä, niin olisi jäänyt aika paljon elämättä, tekemättä ja kokematta. Haluan sanoa tämän vain kokemuksen omaavana ja kaikella hyvällä. Toivottavasti teillä tärppää kuitenkin pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta :) Mutta eiköhän hädässä aina keinot keksi :D

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)