1. lokakuuta 2015

Piinapäivät(kö?)

Vitsi mulla on koko ajan sellanen olo etten malttais odottaa. Siis ihan samalla tavalla kuin on ne kuuluisat piinapäivät. Jotenkin mulla on tästä kierrosta hirveen toiveikas olo. Ehkä se johtuu siitä, että joka tuutista satelee taas raskausuutisia, tai sitten ihan vaan tämä syksy, josta aina tulee vähän sellainen uuden aikakauden alku-tunne. Onneksi ens viikolla ollaan reissussa, niin saa vähän jotain muutakin ajateltavaa.

Mun esimies on alkanut avautumaan enemmän raskaudestaan. Se on jännä kun olen aina ajatellut hänestä vanhempana ja kokeneempana ihmisenä, mutta tässä asiassa hän onkin ihan ensikertalainen. Ihan kuin hän olisi vasta parikymppinen :D Niin outoa, mutta samalla myös ehkä jotenkin lähentävää ja inhimillisempää.

Vitsi kun haluaisin jo tietää onko tässä kuussa tärpännyt. Oman elämäni madellessa eteenpäin olen alkanut vimmatusti päivittelemään bloggerin seurantalistaani. Haluan lukea lisää muiden kokemuksia, mutta lukulistallani on liian vähän blogeja. Linkatkaa ihmeessä mulle blogejanne, niin saan vähän lisää luettavaa! Tuosta sivupalkista löytyykin jo noita mitä jo seuraan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan pysyä asiallisena :)