14. maaliskuuta 2017

Tulihan se sieltä!

Odotellessani liuskatestin punaisen värin tasoittumista, huomasin testiviivan tummuneen jo sen verran, että kaivoin digitestin laatikosta. Upotin sen nesteeseen ja odotin vilkkuvan testikuvakkeen muuttuvan hymynaamaksi. Ja niinhän se sitten tekikin. Jes, ovulaatio löydetty! Metsästys on päättynyt :D
Vertailun vuoksi kaivoin vielä nuo vanhat testit esiin. Hailakkaa viivaa näkyy jo parin päivän ajalta. Ihmeen vaaleita nuo mun testit yleensäkkin. Mitähän lie maanantaikappaleita mä oon saanu tai sitten mulla on vaan harvinaisen laiha pissi :D

Noh pääasia, että ovis on nyt bongattu ja voin taata, että tänään on aivan varmasti treffit sängyn kulmalla miehen kanssa ;)

Nyt vaan täytyy miettiä, kun ovis tuli nyt näin myöhään, niin ei ole huolta, että menkat alkais kesken reissun, joten ottaako luget käyttöön vai ei.

Kas siinä vasta pulma.

6 kommenttia:

  1. Ota Luget on mun neuvo :) Tsemppii, tänään sopivasti miestenpäivä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun niin tekis mieli olla koko kierto luomuna pitkästä aikaa, mut sit salee menkat alkaa jo dpo 9 mun tuurilla :D Noh täytyy vähän miettiä. Onneks tässä on vielä pari päivää aikaa. Haha ja joo, nyt on mies tyydytetty ;D

      Poista
  2. Niin onkos teillä Islannin-reissu tulossa pian? Odotan jo matkakertomusta, se on nimittäin munkin toivelistalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, noin viikon päästä lähetään reissuun :P se on sellainen kolmen yön miniloma, mutta eiköhän me ihan hyvä seikkailu saada aikaiseksi :D

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)