29. maaliskuuta 2017

Kiirettä

Huh olen ollut todella kiireinen nyt tällä viikolla. Töissä on kiirettä ja illat menee rempatessa yömyöhään ja rempan jälkeen kaatuu vaan suoraan sänkyyn nukkumaan. Päivät menee hujauksessa.

Tänään kalenterisovellukseni kertoo, että "kuukautiset ovat tuloillaan". Siistiä! En edes muista millon viimeksi mun luteaalivaihe olisi ollut näin oikeaoppisesti 14 päivää ilman mitään tukilääkettä. Aamulämpö näytti 36.51 astetta eli pientä laskua on jo havaittu. Eilen se oli siis 36.61 astetta.

Oireet ovat olleet melko vähäiset tai sitten en ole vaan ehtinyt noteeraamaan niitä. Naama kukkii kuin kevätniitty, kun ei ole oikein ehtinyt tarkkailemaan ruokavaliotakaan viime aikoina, vaan on tullut syötyä kaikkea hetivalmista ja superepäterveellistä. Rinnat on ihan tötteröllä ja masukin on ollut yllättävän kovalla. Yleensä mulla onkin pms-oireena kauhea turvotusummetus ja heti kun menkat alkaa, niin suolisto toimii taas kuin unelma :D

Mitään menkkoja enteileviä jomotuksia ei ole ollut yhtään. mikä toisaalta tuntuu vähän oudolta. Tänään on tuntunut jo pikkuisen pistelyä kohdun seutuvilla, mutta en sitten tiedä onko siellä menkat tuloillaan vai kova kakka :D haha.

En ole uskaltanut vielä testailla, koska en halua jinxata mahdollista raskautta. Viimeistään raskaustestillähän saa vuodon houkuteltua paikalle. Salaa kyllä laskin jo lasketun ajankin ja se osuisi tietysti itsenäisyyspäivälle. Enkös mä jo manaillut aiemmin, että jos laskettu aika osuu jollekkin juhlapäivälle, niin se ei ole hyvä merkki -_- Edellisten raskauksien laskettu aika on osunut Halloweenille ja mieheni syntymäpäivälle. Eihän niissä sitten hyvin käynyt.

Nojoo, mutta odottelen nyt ainakin iltaan asti, jos se vuoto sieltä yllättäisi :)

Palaillaan taas!

10 kommenttia:

  1. Kuin sä maltat olla testaamatta? Näin jopa untakin sun testailuista. Pliis, tee testi ja päästä mut jännityksestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihan hassu olet :D No katotaan jos tänään ehdin tehdä. On vaan niin pirun kiire koko ajan ja kämppäkin on kuin pommin jäljiltä xD

      Poista
  2. Jännnäää! Ja kuulostaa lupaavalle :) Jospa teillekin taukokierto toisi toivotun tuloksen <3

    VastaaPoista
  3. Nauran täällä yksi pieni haave -kommentille :D ihanaa kun ihmiset elää tunteella mukana, vaikka eipä sillä, kyllä muakin jo jännittää että mitä se tikku mahtais kertoa jos nyt sen tekisit :D tsemppiä kiireisiin, onneks rempat loppuu aikanaan ja sit saa vaan nauttia lopputuloksesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mulla on ihan parhaat lukijat täällä :D ♥ Joo, odotan vaan päivä päivältä enemmän, et meiän remppa on valmis. Siit tulee niin hieno!
      Niin ja....saatoin ehkä tehdä testin eilen illalla ;)

      Poista
  4. Mun eka raskaus sai alkunsa isäinpäivänä (ovis bongattu silloin) ja lasketuksi ajaksi tuli mun isän synttäripäivä. No se meni kesken. Seuraavan oviksen keskenmeno jälkeen bongasin just tasan itsenäisyyspäivänä ja hampaat irvessä yritimme saada lasta alulle linnanjuhlien mainoskatkoilla ja raskaaksi tulin ja lasketuksi ajaksi tuli tällä kertaa mun äidin synttärit :D no tämä raskaus onnistui mutta tyttömme syntyi vähän liian aikaisin ja syntyikin päivää ennen mun isän synttäreitä! Onneksi kuitenkin jo ihan hyvillä viikoilla ja nyt on jo iso ja reipas tytsy.

    Eli ei kyl kannata pelätä merkkipäiviä! :) ja nyt mulla kaikki peukut ja varpaat ristissä ettei sun menkat ala tällä kertaa ollenkaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana, kiitos kommentistasi ♥ Mä oon välillä vähän liiankin taikauskoinen :D Ihana kuulla, että teillä meni kuitenkin lopulta kaikki hyvin ja tyttö siellä kasvaa ja on reipas :) Toivotaan että meilläkin nyt kolmas kerta toden sanoo ;)

      Poista
  5. HERRAMUNJEE MITÄ MUN SILMÄNI NÄKEVÄTKÄÄN!!!! <3<3
    Tuun ihan just linjoja pitkin sinne, mikä ihana uutinen!!!!

    Mulla ei oo sanoja <3 oon niin onnellinen etten tiiä miten päin olisin :D

    Ihanaa, kertakaikkisen ihanaa <3

    Kyllä, todellakin, joka ikinen meistä pitää sormet ja varpaat pystyssä nyt Suomi 100 v. vauvalle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha höpsö :D Pysyhän housuissasi, pikkuinenkin ihan hämmästyy kyydissä xD ♥ Toivotaan niin kovasti, että päästään juhlimaan Suomen 100v. synttäreitä vähän erilaisissa merkeissä :D

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)