1. maaliskuuta 2017

Me, myself and I

Ensinnäkin kiitos kaikille ihanille lukijoilleni ihan hirmuisen paljon edelliseen postaukseeni kommentoineille! Niitä on ollut ihan hirmu hauska lukea :D Ja hei, jos satut itse kirjoittamaan blogia anonyyminä, niin ideaa saa ihan vapaasti käyttää.

Vastasinkin jo kommentteihinne, että minkälainen oikeasti olen, mutta jospa kirjoittaisin pienen kuvaelman myös itse itsestäni.

Moni kuvaili mielikuvaansa minusta vaaleatukkaisena ja keskimittaisena. Olen 165cm pitkä, joten olen kyllä keskimittainen, mutta minä en ole vaaleatukkainen. Yllättävää kyllä, mutta kukaan ei veikannut punatukkaista, nimittäin minulla on nimenomaan pitkät punaruskeat hiukset.
Kuva Google
En ole värjännyt hiuksiani varmaan nyt neljään vuoteen ainakaan, vaan olen antanut oman värini kasvaa kokonaan esiin. Ja kuten mainitsinkin, niin hiukset ovat pitkät tai oikeastaan tosi pitkät. Ihan siis alaselkään asti pitkät :D

Moni myös kuvaili, että minulla ei ole laseja, mutta valitettavasti olen sen verran likinäköinen, että minulla kyllä on lasit ihan koko ajan käytössä.
Kuva Google
Noin parisen vuotta sitten mun näkö alkoi olemaan jo sen verran huono, että luovutin ja ostin uudet lasit päivittäiseen käyttöön. Niistä onkin nyt muodostunut mulle vähän sellainen hipsteri tyyli :D

Tyylistä puheenollen, moni kuvaili tyyliäni tavalliseksi, rennoksi ja ehkä vähän hipahtavaksi, mikä pitää kyllä paikkansa. Olen itse toimistotyössä, joten pukeudun sen mukaan tavallisesti ja mukavasti, mutta vapaa-ajalla olen enemmänkin värikäs, ehkä vähän boheemikin. Kotona lököstelen haaremihousuissa ja sarjakuva-aiheisessa printtipaidassa.
Kuva Pinterest
Ainiin, olenko koskaan maininnut, että olen myös ehkä vähän nörtti :D Jotkut ehkä olisivat voineet päätellä asian siitä, että mä katson tosi paljon elokuvia ja tv-sarjoja ja välillä esittelen niitä myös täällä. Sen lisäksi pelailen myös paljon pelejä, joten siinä mielessä olen kai nörtti.
Felicia Day - Kuva Pinterest
Tällainen minä nyt siis olen. Olisitteko osanneet arvata? Toivottavasti maailmankuvanne ei nyt ihan kauheasti järkkynyt tästä paljastuksesta :D

Nyt kun meidät ollaan vähän niinkuin esitelty, niin onkin tosi kiva palata takaisin kertomaan kehon eritteiden koostumuksesta ja muista ihanista yksityiskohdista. Haha.

11 kommenttia:

  1. :'D Olipas ihan tosi kiva että teit tämmösen esittelyn! <3 Ja eritejutut ovat edelleen tervetulleita ;) Hahah! Voisin myös paljastaa vähän itsestäni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit :D haha eritejutut, niitä siis jatkossakin! xD Ja kirjoita ihmeessä omakin esittelypätkä. Mielenkiinnolla lukisin sellaisen muistakin :)

      Poista
  2. Ääks, mä missasin kokonaan ton edellisen postauksen :D Koska se oli niin kiva idea, kerron tähän, millainen kuva sinusta mulle on tullut :)

    Blogin neutraalin värimaailma ja pupujen kuva profiilissa, luo mulle heti kuvan hentoisesta, 160 cm vaaleaveriköstä, jonka suora tukkaa ylettää olkapäille. Sirot ja kauniit kasvonpiirteet, korkeat poskipäät. Rento tyyli, ei silmälaseja. Kotona rennot raidalliset flanellipöksyt ja valkoinen toppi päällä, kun tietokoneella näpyttelet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih hassu :) Tuliko yllätyksenä minkälainen "hahmo" täällä oikeasti kirjoitteleekaan? :D Nyt selvisi sekin, miksi monet veikkasi minua vaaleaksi. Se johtunee siis tuosta blogin värimaailmasta :P
      Kiva, että tykkäsit postausideasta ^^

      Poista
    2. Kyllä täytyy sanoa että yllätyin:D Meni vähän päin honkia mun intuitio, joka muuten on pettänyt mut nyt lähikuukausina monen monta kertaa :O Mutta toki positiivisessa mielessä yllätyin:)

      Poista
  3. Mäkin olin ajatellut sut vaaleatukkaiseksi, keskimittaiseksi :D En tiedä mistä ihmeestä sellainen mielikuva. Ajattelin että teet toimistotyötä tai sitten olet terveysalalla. Ja asut pk-seudulla. Susta saa tosi mukavan ja rennon vaikutelman, varmasti oot sitä oikeassakin elämässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä se on sit tää väriteema täällä blogissa, mikä saa ihmiset kuvittelemaan mut vaaleatukkaiseksi :D Rento olen kyllä, kun olen tällainen hetkessä eläjä :) En osaa stressata tulevasta, mutta toki nämä hormonit saa joskus rennommankin henkilön hektiseksi :D

      Poista
  4. Moi pitkästä aikaa :)
    Olipa kiva kun teit tällasen esittelyketjun. Mulla oli mielikuva luonnollisen vaaleasta puolipitkästä/pitkästä tukasta ja just pienikokoisesta naisesta.Tyyliltään perus naisellista tyyliä, joka ei välttämättä kauheen vahvasti edes meikkaa. Tällainen oli mun mielikuva sinusta :) mutta tuo punainen tukka sopii sinulle oikein hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Dansku! Pitkästä aikaa. Teillä ei olekkaan enää montaa viikkoa jäljellä :P
      Olet kyllä oikeassa, että pidättäydyn yleensä pelkässä ripsarissa :D Tämmöinen punapää täällä kirjottelee :)

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)