29. elokuuta 2017

Näin sen pitikin mennä

Eilen oli niin uskomaton päivä, etten vieläkään malta uskoa sitä todeksi.

Ensinnäkin meiän piti pitää vain pieni Game of Thrones 7. kauden päätösjakson kisakatsomo, mutta jotenkin sinne sitten yhtäkkiä tulikin melkein kaikki meiän kaveriporukan äijät :D Tiinakin kävi sitten piipahtamassa siinä tyttärensä kanssa ja me hetken pohdinnan jälkeen päätettiin mieheni kanssa kertoa heille meiän vauvauutisista. Se keskustelu meni kutakuinkin näin:

-"Meil ois yks asia..."
-"Teille tulee vauva?"
-"JOO!" *ojentaa varhaisultran kuvan*
-"Millon?"
-"Maaliskuussa"
-"Niin meillekkin!"
-"OIKEESTI!?!?! IHANAA!!!"

Ja sit me halattiin ja pitkään :D Siis mä en voi uskoa tätä! Oon kertonut Tiinasta ja meiän yhteisestä vauvakuumeesta tännekkin monta kertaa ja nyt, kuin kohtalon sanelemana, me ollaan molemmat raskaana! Ihan niinkun me joskus vuosia sitten suunniteltiin, haha. Mun sydän hakkaa nytkin varmaan kahta sataa, kun mä edes ajattelen koko asiaa. Voitte varmaan uskoa, että viime yönä ei tullut kauheesti nukuttua, kun ajatukset vaan pyöri päässä vuoristorataa. Voih mä niin toivon, että nyt kaikki menee hyvin ja tää todellakin on nyt se The vauva, joka me saadaan syliin asti. Huhhuh. Ihan uskomatonta.

Noh näistä vauvauutisista rohkaistuneena, kun kaikki äijätkin jo sai tietää, niin laitoin sitten sen minun askartelemani Game of Thrones aiheisen "baby is coming" kuvan meiän yhteiseen whatsapp ryhmään ja siellä oli kaikki naiset ihan itkuhymiöinä ja sydämiä tuli satapäin ♥♥♥

Vitsi mä olin kyl ton kertomisen jälkeen ihan hiestä märkänä, kun jännitin niin kovasti, että sydän hakkas kahtasataa. Mitenhän sitä uskaltaa viikonloppuna rapujuhlissa kertoa miehen perheelle. Sitä odotellessa. Huiii. Mä jo niin odotan sitä, et mun käly saa tietää, koska se ehti jo vähän udella meiän tilannetta ja, koska hän on mulle vaan niin rakas. Ja millonhan sitä kertois omille likkakavereille...

1 down, 3 to go.

P.S. Kui tämä pahaolo voi olla nyt entistäkin pahempi x_x eikös sen pitäisi jo hellittää pikku hiljaa?

P.P.S. Tänään poksahti 11+0 ♥

20 kommenttia:

  1. Uuuu, voi kun ihanaa <3 tosi siistiä!
    Mammatuki on parasta! Ja sit voitte vauvojen kanssa harrastaa yhdessä vaikka mitä! :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä :'D Innostuin jo ihan ajatuksesta, että ollaan samaan aikaan mammalomalla ja voidaan jakaa toisillemme ihan kaikki ilot ja murheet :) ♥

      Poista
  2. Ihanaa! Mun ystävä kertoi raskausuutisistaan kun olin itsekin raskaana. Nyt meidän tytöillä on alle viikko ikäeroa ja olen niiiin onnellinen, että ollaan samassa veneessä. Tyttöjen kasvua on ihmeellistä seurata. 😍

    VastaaPoista
  3. Mahtavaa! Nuo kertomiset on huippuja hetkiä! <3 Ja vertaistuki on korvaamatonta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on ♥ Mä luulin jo olevani ihan yksin raskauteni kanssa, mutta onneksi kävi näin :D Ihan uskomatonta!

      Poista
  4. Halusin vaan tulla sanomaan, että oon sun puolesta ihan kauheen onnellinen! ❤️ Ihanaa! 😭❤️

    VastaaPoista
  5. Eikä, voi miten ihanaa <3 <3 meil kans sattu hyvin kun veljeni kertoi uudesta tulevasta perheenjäsenestä niin olin itse hiljan tehnyt sen ensimmäisen plussani, serkuksille tuli sitten 1.5kk ikäeroa!:) ja samaten oltiin oman serkkuni kanssa samaan aikaan raskaana ja pikkuserkuille tuli myös sen sama 1.5kk ikäeroa taas toiseen suuntaan :'D. On kyl ihanaa kun on läheisillä saman ikäisiä lapsia niin on aina jossain leikkikaveria kun kylään menee ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpas teillä sattunut raskaudet sopivasti samoihin aikoihin :) Meilläkin olis veljen kanssa nyt varmaan saman ikäiset lapset, mutta meillä nyt kävi miten kävi. Mutta nyt näyttää jo huomattavasti lupaavammalta ja hyvä nyt kuitenkin näin :D Nyt tosiaan leikkikavereita riittää joka osoitteessa.

      Poista
  6. Arvasin :D
    Kun mainitsit tästä aikasemmin,jote ni tuli sellanen tunne että molemmille se on tulossa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua :D Mä en osannut arvata, mutta salaa kyllä toivottiin molemmat, että näin olisi :D Ihanaa!

      Poista
  7. Oho, onpas ihana sattuma!! <3 Varmasti mahtavaa odottaa yhtäaikaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On todella :) voi jospa kaikki vain menisi hyvin ❤️

      Poista
  8. Oi olipa onnellinen sattumus! Minäkin raskauduin samaan aikaan kuin oma sisko ja hyvä ystävä, oli vain erityisen rankkaa kun oma raskaus keskeytyi ja muut saivat lapsensa. Nyt katsoo sitten sivusta minkä ikäinen oma lapsi olisi. Ei ole onnistunut meillä sen jälkeen. Tämä tosin vkon7 keskenmeno, ja uskon vahvasti että sinulla menee nyt neljännellä kerralla kaikki kuten pitää! <3 Paljon onnea matkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) ♥ Tiedän hyvin miltä susta tuntuu, kun olin itsekkin samaan aikaan raskaana kuin veljeni vaimo, mutta meillä matka päättyi jo hyvin varhaiseen vaiheeseen. Nyt toivon todella, että tällä kertaa päästään synnyttäämään elävä lapsi ♥ Kovasti tsemppiä teille yritykseen.

      Poista
  9. <3 anna anteeksi kun en ole ehtinyt tänne <3

    Ihanaa kuulla että teillä kaikki hienosti ja paha olo jyllää:D koita kestää, palkinto on paras mahdollinen <3<3

    Halit murunen!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herranen aika, ei suinkaan tarvi pyydellä anteeksi :) Sulla on nyt paljon parempaa ja tärkeämpääkin tekemistä kuin seurailla blogimaailmaa ♥ Ja joo, nimenomaan koitan. Nyt on olot taas jotain aivan kamalaa :D Tietääpähän mistä se johtuu ♥ *halit*

      Poista
  10. Voi, ihana uutinen❤️ Äiti- ystävät on korvaamattomia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti ♥ Ja häneen luotan vieläpä ihan 100% :)

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)