4. syyskuuta 2017

Rapujuhlat

Kahdestoista raskausviikko alkaa olla lopuillaan ja pahoinvointikin on taas alkanut pikku hiljaa hellittämään. Huh onneksi. Saas nähdä kauan se tällä kertaa jaksaa pysyä siedettävänä vai alkaako se jo pikkuhiljaa loppumaan kokonaan.

Nojoo mutta viikonloppu on nyt takanapäin ja niin myös nuo kovasti jännittämäni rapujuhlat. Saavuttiin myöhään perjantai-iltana mieheni perheen mökille, jossa rapujuhlat olivat jo kovassa vauhdissa. Paikalla oli appivanhempieni lisäksi kälyni puolisoineen, sekä mieheni täti, mummi ja pappa. Heti ens alkuun, kun istuuduimme pöytään, tuli appiukko skumppapullon kanssa paikalle ja alkoi kaataa kuoharia laseihin. Siihen sitten mieheni äkkiä tokaisi, ettei Alinalle tarvi kaataa. Appiukko oli hetken ihan ihmeissään "Mitä, mitenniin?". Mieheni toisti uudestaan saman "Alinalle ei tarvi kaataa", kunnes appiukolla välähti lamppu "aaaaaaa....onneksi olkoon!" ja vieno virne päälle :D Siihen sitten mieheni mummi ja täti huudahti taustalta, että "kenellä on synttärit??", johon kälyni sitten huudahti "Tuleeks teille vauva!?". Hymyilin ja nyökkäsin ja käly tuli heti onnittelemaan ja halaamaan. Siinä sitten onnittelujen jälkeen kaikki skoolattiin (minä tietysti join kuplavettä) ja eiköhän se hössötys tulevasta vauvasta alkanut heti :D

Mä oon niin onnellinen, kun mä saan olla osa tuota ihanaa perhettä. He ovat kaikki niin ihania ja lämpimiä ihmisiä, että välillä saa ihan ihmetellä, että mitä mä oon tehnyt, että oon ansainnut tän kaiken? Anoppi alkoi heti jo pähkäilemään, että miten mökin terassille pääsee lastenvaunuilla :D Lisäksi oli kuulemma enne, että appivanhemmat lähtevät reissuun poikkeuksellisesti jo marraskuussa, kun normaalisti he ovat olleet reissussa aina maaliskuussa. Vauvanvaatteitakin oli kuulemma jo hypistelty, mutta ei vielä ollut raaskinut ostaa mitään. Voi että, mitähän tästä vielä syntyy, kun anoppina on tuollainen touhottaja :D Tosin tiedän, että oma äitini on vähintään yhtä kova touhottaja, kunhan vaan saa tietää. Sitä jännityksellä odotellessa.

Mutta nyt on tosi hyvä fiilis. Ihanaa kun ollaan saatu jakaa ilouutisia lähimmäisille, vaikka vielä vähän jännittääkin tuleva nt-ultra ja seulonnan tulokset. Toivon niin kovasti, että kaikki menisi nyt hyvin, koska kaikki on muuten ollut nyt niin täydellistä. 2 Down, 2 to go.

Vielä 5 päivää ultraan!

8 kommenttia:

  1. Jee teidän ultra lähenee!
    Mun anoppi halus joskus heinäkuun alussa, ottaa kuvan sillee, että L:n isosiskon kanssa oltiin selät vastakkain, et mahat näkyis.. mulla viikkoja 7+ Ja L:n siskolla varmaan 15+ ja voin kertoa että mahaa ei mulla ollut ja ahdisti. Irvistinkin sitten siihen kameraan ihan tahallani :D kohta mä voisin ehkä ottaakin uusinta kuvauksen ja olla irvistämättä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikku hiljaa, pikku hiljaa :) Hassu idea tuo kuva. Toki tuleehan siitä paljon hienompi isoilla masuilla :D Täytyy varmaan ottaa kans kaverini Tiinan kanssa joku vauvamasukuva sitten myöhemmin :D

      Poista
  2. Ihana perhe teillä <3 Vauvauutisen jakaminen on parasta. No, ainakin jos kaikki suhtautuvat positiivisesti :D

    Tsemppiä ultram odotteluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ja ne on ♥ Kovastihan tätä on jokainen taho jo odotellut, joten oli ihanaa päästä viimein kertomaan ilouutisia. Johan tässä on kolme vuotta odoteltu :D

      Poista
  3. Voi miten ihanan oloinen perhe teillä onkaan ^_^ <3 tulee niin hyvälle mielelle kun näkee myös muiden aidon ilon <3 tuleva pienokainen on myös onnekas saadessaan syntyä tuollaisten ihmisten keskuuteen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) ♥ Mä oon niin onnellinen kun oon saanut päästä osaksi mieheni perhettä. Oma perheeni kun koostuu lähinnä vain äidistäni ja veljestäni, niin en ole koskaan saanut kokea sitä niin sanottua suurperheen elämää :) On niin ihanaa, että meidän pikkuinen saa syntyä niin hyvään ja rakastavaan perheeseen ♥

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)