28. helmikuuta 2017

Taukojumppaa

Nyt kun vuotokin on jo loppunut, niin täällä taukoillaan ihan kunnolla. Ei siis ole oikein mitään kirjotettavaa. Aamulämpö meinas mennä vähän alilämmön puolelle (35.27 astetta). En sitten tiedä mitähän sekin meinaa. Ovista on varmaan turha odotella enää ennen kp 20, joten otetaan chillistä sitä odotellessa.

Niinpä kehittelinkin leikkimielisen tehtävän teille, rakkaat lukijani :D

Anonyymejä blogeja lukiessani, mieleeni muodostuu aina jonkinlainen mielikuva kirjoittajasta. Jotkut kirjoittavat rentoa puhekieltä, jolloin mielikuvani kirjoittajasta on ehkä hieman maalaisempi ja tyyliltään tavallinen. Jotkut kirjoittavat siistiä kirjakieltä, jolloin mieleeni muodostuu pikkutakissa ja silmälaseissa käyskentelevä naikkonen :D Jotkut kertovat asioita ammatistaan ja jotkut harrastuksistaan ja mielenkiinnon kohteistaan ja näistä muodostuu mieleeni aina erilaisia ulkomuotoja.

Kertokaas nyt siis minulle, minkälaiseksi te olette minut kuvitelleet tekstieni perusteella? Olenko tumma vai vaalea vai kenties jotain aivan muuta? Olenko pitkä vai pätkä? Olenko gootti vai pissis, nörtti vai hippi?

Minusta olisi hauska kuulla minkälaisen kuvan annan teksteilläni. Sana on vapaa ja en loukkaannu vaikka antaisinkin itsestäni ihan kauhean siideripissis mielikuvan, haha. Täytyy muistaa, että kukaan ei ole välttämättä sitä mitä ulkopuolelta näyttää.

P.S. Vastaan sitten kommentteihinne, että menikö kuvaukset lähelle vai kauas :D

18 kommenttia:

  1. Susta tästä kirjotuksestä ainaki päätellen vois tulla mieleen, että sulla EI ainakaan ole silmälaseja.. Vaalea ja normaali mittainen.. ei pitkä tai pätkä :D ehkä vähän "hippi"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet aika lähellä :D Olen kyllä keskimittainen ja joskus ehkä vähän hipahtavakin, mutta mulla on kyllä lasit :D

      Poista
  2. Eikä :D Monesti olen ajatellut juuri omista teksteistäni että en usko kyllä kenenkään arvaavan millainen emäntä täällä kirjoittelee :D

    Mutta.. Olet varmasti aika tavallinen, ei mikään pissis. En näe jakkupukua vaan jonkinlainen aika rento pukeutuminen. Ehkä vaalea :D Vaikea kyllä sanoa! Varmasti olet järkevä ja hyvä ihminen. :) Haha hauska leikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, sain idean kun jossain foorumeilla joku puhui värjäävänsä tukkansa punaiseksi ja siihen sitten moni vastasi, että oli aina kuvitellut hänet tummatukkaiseksi tjms :D Siitä se ajatus sitten lähti. Ihan sairaan hauska on kyllä ollut lukea näitä teiän arvailuja.
      Olet kyllä sen verran lähellä, että pukeudun kyllä rennosti, mutta en ole vaalea :D En tuosta järkevästäkään niin tiedä xD

      Poista
  3. Mä sanoisin kanssa, että vähän "hipahtava", keskimittainen, hoikka, korkeakoulun käynyt naisihminen siellä kirjoittelee =) munkaan mielestä sulla ei ole silmälaseja, ja veikkaan tukanväriksi sellaista vaaleasävyistä muttei kuitenkaan ihan täysblondia =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika lähellä olet :) Olen keskimittainen ja "hipahtava", mutta en korkeakouluja käynyt :D Olen kyllä likinäköinen joten lasit mulla on jatkuvasti käytössä :D Tukan väri ei ole ihan vaaleakaan vaan enemmänkin punertavanruskea :) Aika hyvin arvattu kuitenkin!

      Poista
  4. Kuvittelen, että oot aika lyhyt ja hoikka, vaaleet keskipitkät hiukset (ei tuksublobdit mut sellaset enemmän vaaleeseen ku ruskeaan) ei silmälaseja, pukeitumistyyli ehkä aika sellanen casual, raitaa ja neutraaleja värejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nyt meni kyllä aika kauas :D Olen kyllä hoikka, mutta keskimittainen. Hiukset on pitkät ja punertavanruskeat :D Käytän laseja ja pukeutumistyylini on kuulemma värikäs xD

      Poista
  5. Hoikka, kovaääninen, vaalea, pirtsakka ja hiukan "teinihkö". Olet porukassa eniten äänessä ja olet hauskaa seuraa. Käytät nuorekkaita vaatteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tämä oli hauska arvaus :D En ole kovaääninen vaan enemmänkin ujo. Parhaiden kavereiden seurassa olen kyllä se joka puhuu ja paljon :D Löydän kyllä parhaiten vaatteita esim. H&M:n nuorten osastolta, joten olen ehkä vähän teinihkökin :D Pirtsakahkoksikin ovat joskus kutsuneet xD

      Poista
  6. N.160cm hoikka, pieni ja vaalea. Ei silmälaseja? Aika rauhallinen ja kiltti. Toimistotyö ja normaali pukeutuminen? Mulle tulee semmonen lämmin fiilis susta. <3 Hei! Sun pitää kertoo myös mimmonen fiilis sulle tulee musta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika lähelle osuit :) Olen rauhallinen, ehkä ujokin ja kiltti. Kaveriporukassa olen kyllä puhelias ja nauravainen :D Olen toimistotyössä, joten pukeutuminen on kyllä toisinaan normaali, mutta vapaa-ajalla ehkä enemmänkin värikäs ja hipahtava. En ole vaalea, vaan punertavanruskea ja minulla on kyllä lasit :D
      Mä näen sut sellaisena aika lyhyenä ja tummatukkaisena. Sellaiset semipitkät hiukset. Pukeudut tyylikkäästi ja sinulla on huolitellut ripset ja kynnet, mutta kotona otat rennosti ja heität hiukset nutturalle/ponnarille :D Sellainen nuorekas mutsi :D Menikö pahasti huti? x)

      Poista
    2. Aika hyvin! Ja jotenkin en osannut yhtään ajatella että olet punahiuksinen! :D Hassua muuten miten kuvat muodostuu vahvana päähän :D

      Olen 170cm pitkä, tummat ja pitkät hiukset. Ne ovat kotona AINA nutturalla. Tykkään laittautua ja pukeutua naisellisesti ja seuraan muotia jonkun verran.
      Hitsit, uskaltaisinkohan tehdä tämmösen samanlaisen nyt kun blogi on salainen. Saanko matkia? :D

      Poista
    3. Sähän oletkin pitkä! Aika jännä kyllä miten niin selkeästi voi tekstien perusteella muodostua kuva toisesta :D Ja saat toki matkia! Näitä kommentteja oli ainakin ihan tosi hauska lukea :D

      Poista
  7. Heh,hauskaa:)

    Oon lukenut sun blogia jo jonkun aikaa,mutta en muista onko ammatista ollut puhetta..Nooh,oot siis lähihoitaja/sairaanhoitaja/lastenhoitaja,keskimittainen,vaaleahiuksinen (hiukset pitkät polkat)...;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih hih, näitä on kyllä ollut hauska lukea :D En itseasiassa ole palveluammatissa vaan toimistotyössä :) Olen kyllä keskimittainen mutta en vaalea ja hiukset on pitkät (tosi pitkät) :D

      Poista
  8. Vaaleatukkainen ja malliltaan eteenpäin pitenevä polkka. Siniset silmät ja n.170 ja hoikka nainen. Pukeutuminen naisellinen, mutta rento. Kotona pieruverkkarit, kun minnekään ei tarvi mennä :Ddd
    Ammatista en osaa sanoa, mutta jotain sosiaalialaa!
    Ps. Mulla on kans kyl kaikista bloggaajista mielikuva :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh, olisinpa tuo kuvailemasi nainen :D No ei vaan, olen 165cm pitkä eli keskimittainen. Olet eka joka kuvaili silmien väriä :P Aika lähelle meni, sillä ne on perinteiset suomalaiset siniharmaat simmut. Hiukset ei ole vaaleat vaan punaruskeat ja pitkät. Pukeutuminen on kyllä rento, mutta en tiedä naisellisesta :D Kotona menee kyllä lökäpöksyissä tai haaremihousuissa :D Olen toimistotyössä joten tyyli on ehkä toisinaan hyvin tavallinen, mutta vapaa-ajalla olen kyllä värikäs :D
      Näitä on ollut ihan hirmu hauska lukea :P Blogit on vähän niinkuin kirjatkin, että hahmot muodostuu jokaisen päässä ihan omanlaisekseen :)

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)