28. syyskuuta 2016

Piristystä odotukseen!

Edellisen epätoivonkohtauksen piristämiseksi aloin selailemaan netistä hauskoja raskaus-t-paitoja.
Kaikki mun kaverit ja perhe tietää et oon ihan tajuton vesimelonihirmu. Pienenäkin matkoilla ollessa, en tykännyt ulkomaisesta ruuasta, mutta vesimeloni maistui aina hyvälle. Saatoin syödä sitä isojakin lautasellisia. Tämä paita olis niiiiin nappi mulle :D
Vesimeloneilla jatketaan. Haluun tällaisen paidan!! Jos se ihana vauvamasu sieltä joskus tulee, niin tällainen paita on saatava. Hihih, watermelon smuggler.
Jos ei vesimeloni maistu, niin ainahan on tietysti parasta perinteinen "pulla uunissa"-paita.

Toki raskaushan kestää kuitenkin vain sen 9 kuukautta, mutta miksei siitä sitten ottaisi kaikkea iloa irti. Tässä muuten myös hauska tapa kertoa ystäville ja tutuille ja katsoa kauan niillä menee, kunnes tajuaa :D

Mitäs tykkäätte? Irtooko teiltä huumoria tämmöiseen? x)

P.S. Voi miten ihania kommentteja huono olo-kirjotukseeni! Te lukijat ootte kyllä niiiiiin suuri tuki mulle ♥♥♥

4 kommenttia:

  1. On nuo ihan hauskoja, ja erilainen tapa kertoa muille raskaudesta! ;)

    Tuohon aiempaan postaukseen voisin kantaa korteni ei-pahoinvoivien kekoon. Oksu lensi vasta joskus viimeisen kolmanneksen alussa, alkuraskaudessa ei ollut pahoinvointia! Ymmärrän kyllä, että oireettomuus voi aiheuttaa epävarmuutta, mutta jos vaikka yhden oireen jostain itselleen keksii niin helpottaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhih, no kai mä voin sit lohduttautua sillä, että itku meinaa tulla jo melkein joka asiasta :D Päivä kerrallaan mennään, ehkä sieltä joku oire yllättääkin :)

      Poista
  2. Mun mielestä nuo paidat on hauskoja, aliexpressiltä olen katellu tuollaisia erilaisia ja ovat todella edullisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyypä kattella myös sieltä :P Ei nuo ebaystakaan kauhean kalliita ole. Jos muutaman hamstrais :D

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)