30. heinäkuuta 2017

Välietappi

Tänään ollaan omien laskujeni mukaan rv 7+0, mikä on se päivä, kun viimeksi alkoi tiputteluvuoto ja myöhemmin keskenmenovuoto. Tänään ei ole ollut mitään kipuja tai tuntemuksia, että tämä olisi menossa kesken ja toivottavasti sama jatkuu jatkossakin.

Perjantaina olo oli semihyvä. Pahoinvointia ei pahemmin ollut, koska olin syönyt hyvin tasaisesti koko päivän. Googlettelin jo kauhuissani pahoinvoinnin katoamisesta, vaikka tosiasissa tunsin viel etovaa oloa, mutta olin vain oppinut ns. kontrolloimaan pahoinvointia. Löysin vain kirjoitteluja keskenmoista, joten päätin jättää asian sikseen ja luotin siihen, että kun ei ole kipuja, niin ei ala vuotokaan. Tein kuitenkin mielenrauhan vuoksi jäljellä olleen digitestin ja sain lohduttavan tuloksen; 3+.
Vielä ollaan siis tukevasti paksuna :D Tänään itseasiassa oksensin ensimmäistä kertaa, mutta en tiedä johtuiko se raskaudesta vai siitä, että kärsin videopelien aiheuttamasta pahoinvoinnista ja satuimme juuri pelailemaan kaverini kanssa videopeliä. Olen onneksi puhunut tuosta videopelipahoinvoinnista kaverilleni jo ennenkin, niin en usko, että hän epäilee minun olevan raskaana. Tai enhän voi satavarmaksi tietää :D Ehkä se selviää sitten joskus,  jos päästään kertomaan meidän ilouutisista kaikille. Oli kyllä hirmu noloa juosta yhtäkkiä vessaan ykälle, koska en ole vielä koskaan aiemmin joutunut niin tekemään pelaamisen takia.

Mutta tämmöistä tänne nyt tällä kertaa.

Palaillaan!

6 kommenttia:

  1. Eiköhän siellä ole kaikki ihan hyvin <3 ^_^

    Tieks luulin että olen ainoa ihminen maailmassa joka kärsii pelipahoinvoinnista!! :`D Kukaan, ei yhden yksikään ihminen omassa tuttava/sukulaispiiristä kärsi vastaavasta eivätkä ikinä ole moisesta edes kuulleet, mutta mulla on pienestä pitäen tullut tietyn tyyppisistä peleistä ihan järkyttävän paha olo, alkaa oksettaan ja päässä pyöriin yms.. eikä se olo helpota kovin helpolla! En ehkä tunne itseäni niin kummalliseksi kun on muitakin samasta kärsiviä, vaikka se valitettavaa onkin :D :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua :D mäkään, en tunne ketään toista ja sitä onkin yleensä hirveen vaikee selittää, koska se olo on ihan kamala mikä siitä tulee. Mulla tuo pelipahoinvointi ilmeni vasta vähän myöhemmin ja mä veikkaan et se liittyy jotenkin nykypelien visuaalisen tason kehittymiseen jotenkin, mut en osaa kyl yhtään sen tarkemmin sanoa mistä se johtuu. Ja mulle tulee siis just noi ihan samat oireet kuin sullekkin :O se on kyl tosi ärsyttävä vaiva :D Nykypelit on niin hienoja, mutta mitä näyttävämpi peli, sitä helpommin tulee huono olo.

      Poista
  2. Eiköhän kaikki ole nyt hyvin, sulla on erilaiset oireet ja kunnon pahoinvoint, se on hyvä merkki. Uskon että tämä on se The Raskaus! Keskeytynyt keskenmeno on siltä tosi ikävä ettei sitä millään voi tietää ennen ultraa, HCG nousee, oireet jatkuu, testi on positiivinen ja viikot lisääntyy jne mutta alkio on lopettanut kehityksen. Minulla oli keskeytynyt keskenmeno, HCG nousi koko ajan kymmeniin tuhansiin mutta ultrassa selvisi ettei alkio enää kehittynyt. minulle ei kuitenkaan koskaan tullut pahoinvointia, vain hullua väsymystä. Mutta sinullahan kaikki vaikuttaa tosi hyvältä! :) Toivottavasti saat ultrassa nähdä sydämen sykkeen pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahoittelut keskenmenostasi. Mulla on myös ollut yhdessä raskaudessa kkm. Vuoto tais alkaa vasta 8+2, mutta ultrassa selivisi, että alkion kasvu oli pysähtynyt jo 6+4. Sillon mulla ei kyllä ollut pahoinvointia, että tavallaan ihan lohduttavaa, että nyt on sitten senkin edestä :D Toivottavasti saadaan ultrassa hyviä uutisia :)

      Poista
  3. En välttämättä haluais sanoa, mutta vaikka pahoinvointi on yleisesti hyvä merkki, niin silti juuri yhdessä kuumeiluryhmässä eräällä oli tullut keskenmeno aikoja sitten vaikka huonot olot jatkui.
    Toivottavasti pääset pian ultraan!! Täälläki jännätään sun puolesta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, tottahan tuokin. Mikään ei ole koskaan varmaa. Vaikka sykekkin nähtäisiin ultrassa, niin silti voi vielä mennä kesken. Kokemuksesta tiedän. Aina voi silti toivoa parasta :)

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)