13. heinäkuuta 2017

Vesimies

Saatan kuulostaa nyt ihan hihhulilta, mutta muistattekos, kun kerroin saaneeni ystävältäni läpällä synttärilahjaksi sellaisen horoskooppikirjasen, jossa oli ennustettu koko vuosi 2017. Noh silloinhan luin juuri maaliskuun kohdalta, että "saat hyviä uutisia perheenlisäystä koskien...plaaplaa" ja kas kummaa tulinkin raskaaksi juuri siitä kierrosta. Noh tuo kirjanenhan on jaettu eri osioihin; rakkaus, terveys, työ ja suhteet vai mitä olivatkaan ja siinä sitten oli toukokuun kohdalla terveys-osiossa, tyyliin että "koet jotain huonoa ja sinun täytyy tehdä päätös uudesta hoitosuunnitelmasta" tai jotain muuta vastaavaa ja sillonhan sain ennen vappua sen keskenmenon ja seuraavaksi sainkin jo lähetteen julkiselle puolelle tutkimuksiin. True story.

Noh lueskelin taas heinäkuun kohdan uudestaan (olen siis lukenut tuon kirjasen jo kerran kokonaan läpi, mutta selailen aina kunkin kuun kohdat uudestaan läpi, että mitä tapahtuu tai onko jotain jo käynyt toteen :D) ja törmäsin, tällä kertaa rakkaus-osiossa, tällaiseen ennusteeseen:
Siis uskomatonta. Voisiko mun unelma lapsesta nyt vihdoin käydä toteen?? Ei vois taas tämä raskaus parempaan saumaan osua. Ja olen siis lukenut tuon kirjasen jo kokonaan läpi ja muistan, että siinä on vain kaksi kertaa mainittu jotain lapseen tai perheenlisäykseen liittyvää ja molemmilla kerroilla se on osunut täysin oikeaan. En tiedä tuosta rahasta, mutta kävin just viime viikolla hakemassa ison summan rahaa säästöistä, että oltais varattu meille seuraavaks joku lomamatka :D haha.

Aika pelottavaa :D Löytyykö täältä ketään muuta hihhulia, joka olisi joskus lukenut horoskooppiennusteita? haha.

4 kommenttia:

  1. Hahaa aika mieletön sattuma :'D tääl yks taikauskoinen höperö myös!! Noi päivähoroskoopit ei iltalehden sivuilta uppoa mut tämmöset isommat ja laajemmat "ennusteet" ja kuvaukset monesti osuu todella hyvin kohdalle!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jee :D En ole ainoa. En mäkään siis tosiaan mitään aikakauslehtien horoskooppeja usko, mut just vaik joku luonneanalyysi tai vuosihoroskooppi on kyl tosi mielenkiintoinen :D

      Poista
  2. vau aika sattuma! mä oon ihan hihhuli xD mä nostelen välillä enkelikortteja ja vauvahaaveissa nostelin niitä useinkin ja viimesinpänä mullakin oli jotain että suuri haave tulee toteutumaan mutta se voi viedä aikaa tms. ja siitä kierrosta napsahti :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuh vähänkö siistiä :D Joo mä oon kans ihan ihmeissäni, et miten voi noin hyvin sattua kohalle tuo ns. vuosiennuste :P

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)