13. helmikuuta 2017

Alitajunta

Lauantaina aloitin taas luget ja aamulämpö näyttikin tänään jo roimat 36.77 astetta. Hyvin toimii siis. Oudot oireet jatkuu. Alakerrassa on edelleen ihmeellisen liukasta ja sekös ärsyttää, kun ei meinaa tuo lugemönjäkään oikein pysyä sisällä, vaan valuu kuin niagaran putoukset suoraan housuihin. Argh! Rinnatkin on edelleen ihmeellisen pistelevät ja jomottelevat.

Olen nähnyt viime päivinä ihan ihmeellisiä unia. Ensimmäisessä unessa aloin yhtäkkiä vuotaa verta ja sanoin jollekkin sitä ihmettelevälle henkilölle, että "jälkivuotoa se vaan on". Olin siis ilmeisesti saanut taas keskenmenon tai jotain. Toisessa unessa taas olin äiti, mutta lapseni olikin pehmolelu ja makasin vahingossa sen päällä :D Ai kauhee! Kolmannessa unessa olin taas raskaana, mutta mieheni lähti toisen naisen matkaan. Siis mitä hittoa nyt taas!? Alitajunta yrittää kertoa mulle, että älä nyt vaan tule raskaaksi, kun siitä ei kuitenkaan seuraa mitään hyvää. Huoh.

Ens kierron taukokierto tekee siis varmasti ihan hyvää. Ei tarvi miettiä yhtikäs mitään oikein ajoitettuja yhdyntöjä tai lääkkeitä tai muutakaan vauvantekoon liittyvää. Mietin vielä, että jaksankohan tikuttaa oviksen mielenrauhan vuoksi, että tiedän koska odottaa menkkojen saapuvaksi, mutta ehkä mä tunnistan jo sen verran oman kehoni oireita, että osaan jo pikkasen varautua etukäteen puolukkapäiviin. Lets hope so.

Näillä mennään taas. Mukavaa maanantaita!

7 kommenttia:

  1. No meneepä jännäksi noiden sun oireiden vuoksi. Jospa tämä olis nyt se tärppikierto. Unet on kyllä kummallisia, mä olen nähnyt nyt raskaana monta kertaa unia, että mies pettää tai häviää vaan johonkin, eikä kukaan tiedä missä se on. Se tuntuu siinä unessa niin todelliselta ja kamalalta, et herättyään käperryn miehen kainaloon ja kiitän mielessäni, että hän on siinä vierellä <3 vaikka tosielämässä luotan häneen eniten tässä elämässä. Ettei oo mitään sellaista, mutta varmaan hormonit ja sit ku olen muutenkin tunteellinen ja herkkä tuntemaan syviä tunteita ni purkautuu sit unessa tällee oudosti.
    Ehkä sunkin unet kertoo jostain tunteiden sekamelskasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se voi kyllä hyvin olla :) Hormonit ja tunteet.

      Poista
  2. Unet! Niin hulluja:O mutta älä höppänä tulkitse niitä. Sun on tarkoitus tulla raskaaksi, se on varma <3

    Heeeii, mites tää kierto nyt menikään? Oliko teillä ajoitettua peittojen heiluttelua nyt, ja mahdollisuus vaikka plussaan <3? ja ens kierto on sit taukokierto, vai miten se menikään? Anteeeeeks mun kamalan huono muistini....

    Kiitos samoin sinne <3 oot niin reipas<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä ehkä vähän tuli ajoitettua peittojen heiluttelua ovispäivillekkin :) Eli jos nämä ovatkin ovisoireita, niin tärppi vois olla hyvinkin mahdollinen :D En nyt kuitenkaan ihan liian suuria odotuksia lataa tähän kiertoon, ettei aivan taivaalta asti putoa, kun menkat alkaa. Ens kierrossa sitten taukoillaan lääkkeistä ja kierronpäivien laskemisista, mutta toki yllätysplussakin olis aika kiva ^^ ♥ Kattotaan miten käy. Oot ihana ♥

      Poista
  3. Mulla on raskaana ollessa ollu ihan mahottomia unet.. milloin on märisty unissaan, ja milloin pelätty et saa sydärin painajaisista!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai kauhee, mihin kaikkeen alitajunta pystyykään :D

      Poista
    2. Tosissaanki, oikeesti sai pelätä öisin ��

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)