22. helmikuuta 2017

Kipeäkö?

Teinpäs sitten eilen iltapäivällä viimein tuon testin ja negaahan se näytti. Niin puhtaan valkoinen oli, ettei epäilystäkään tuloksesta. Päätin jättää eilisillan lugen ottamatta ja nyt sitten odotellaan vaan vuodon alkamista.

Olin jo varautunut heräämään taas hikilammikosta, kun keltarauhashormoni vähenee, mutta yllätyksekseni tärisinkin vilusta. No onhan tuolla ulkona ollutkin tänään vähän enemmän pakkasta, mutta mittasimpa taas perinteiseen tapaan aamulämmön ja yllätyksekseni se näyttikin 36.77 astetta. Ööh mitähän nyt taas? Ehkä mä sit oon ihan oikiasti vaan tulossa kipeeksi. Mieskin valitteli jo hieman miesflunssaansa :D

Joka tapauksessa vuotoa odottelen nyt viimeistään perjantaille saapuvaksi. Masu on edelleen hieman kuralla ja aamulla tuntuu pahoinvointia, mutta raskaana tässä ei siltikään olla. Niimpä aloin miettimään, että voisiko tuo vatsavaiva johtua siitä macasta? Onko kellään kokemusta? Olen nyt pikku hiljaa kasvatellut annoksen kokoa ja nyt olen ottanut jo kolme tablettia. Tarkoituksenani oli nostaa annos aina tuohon neljään tablettiin saakka ja sitten lopettaa kokonaan, mutta nyt jos tämä vatsavaiva ei lopu, niin täytynee lopettaa sen syöminen ja katsoa onko sillä vaikutusta.

Ah oon niin helpottunut, kun lopetin lugejen ottamisen. En tiedä onko yleistä, mutta mulla se ainakin tappaa halut ihan totaalisesti :D Nyt on jo heti sellanen fiilis, et en malta odottaa liukkaankelin päiviä, kun peti hommat (kirjaimellisesti) luistaa sillon paremmin xD Okei noniin eiköhän tää ollut sit tässä.

Eilen saatiin haettua meiän lattiamateriaalit ja nyt sit vaan odotellaan kuukauden päivät, että päästään aloittelemaan remonttia. Jipiiiii!

4 kommenttia:

  1. Oi jee remppa teilläkin alkaa pian!
    Nyt on kauheesti tauteja liikkeellä kyllä :( Toivottavasti pian olo on normaali <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta. Mä mietinkin, että onkohan mulla joku noroviruksen ensiaste, mutta en sitten tiedä jos se johtuiskin tuosta macasta(?) Toivottavasti kohta hellittäis. Löysä vatsa ja menkat ei oo kovin mukava yhdistelmä X_x Kunhan ne sieltä vielä alkais.

      Poista
  2. Minulla ainakin aluksi meni vatsa sekaisin macasta! Muistelen että siihen kyllä tottui, enkä sitten loppupeleissä syönytkään sitä kun yhden purkillisen verran joskus yrityksemme alkuaikoina. Näköjään kun lunttasin kalenteria niin macakierron jälkeen kiertoni tasoittuivat yli 33-36kp n. 27kp:n :) Sattumaa vai ei..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuh kuulostaa lupaavalta :P ehkä mä sit uskallan syödä tuota vielä yhden viikon 4tabl/pv ja sit lopetan ja katon tapahtuuko kropassa mitään :) voi kunpa sais omankin kierron joskus tasoittumaan alle 30:een päivään. Pidetään peukkuja :D

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)