29. maaliskuuta 2016

Vuosipäivä

Siitä on nyt jo vuosi tai tarkalleen ottaen vuosi ja viisi päivää, kun kirjoitin ensimmäisen postaukseni tähän blogiin. Siinä ajassa on ehtinyt tapahtua paljon; raskauksia on alkanut ja monta vauvaakin on ehtinyt syntyä, mutta en ehkä olisi silloin uskonut, että meille sitä vauvaa ei vielä ole siunaantunut. Toki ehdin kokea jännittävät kaksi viikkoa raskausoireita, mutta siihen ne sitten jäivätkin.

Kaikesta huolimatta olen nyt äärimmäisen onnellinen. Olen juuri mennyt naimisiin ja viettänyt ihanat kotihäät perheen ja läheisteni kanssa. Saimme viettää erittäin miellyttävän hääyön kylpylän sviitissä ja vielä saan nauttia pari päivää lomasta ennen töihin paluuta. Ah ihanaa!

Vauvantekoprojektia en ole jaksanut stressata. Kyllähän häissä saimme kuulla parit kommentit tulevista lapsistamme, mutta ne olivat hillittyjä ja ehkä hauskojakin. Häissämme vierailikin jopa neljä pientä vauvaa/taaperoa ja kaksi raskaana olevaa ystäväämmekin, eikä harmittanut yhtään. Päin vastoin olin iloinen ja leikin pikkuisten kanssa ja sain olla maailman paras täti :)

Kierron päivistä mulla ei ole mitään hajua. Jos lasketaan keskenmenovuodon alusta, niin nyt on varmaan joku kp 22. Ovulaatiota olen tikutellut, mutta nollaa näyttää edelleen, eikä lämmötkään ole vielä noussut yhtään. Veikkaan, että tästä tulee toooosi pitkä kierto, mutta ymmärtäähän sen. Antaa kropan nyt rauhoittua.

Olo on onnellinen ja kevätkin voi pikku hiljaa alkaa. Ihanan aurinkoista kevättä kaikille! ♥

P.S. Tänään on tasan kuukausi yhden ystäväni laskettuun aikaan! Jännää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan pysyä asiallisena :)