16. kesäkuuta 2016

Hiljasta

Hiljasta on blogimaailmassa. Taitaa kaikki olla jo kesäloman vietossa :) Mikä on tietysti vaan hyvä asia. Vähän taukoa lapsettomuusasioista ja joillakin alkaa jo laskettu aikakin lähestyä.

Nojoo, mutta hiljasta on myös täällä, mun kropassa. Siis mitään ei tunnu tapahtuvan. Viivat ei tummu ovistesteissä, eikä lämmötkään ole noussut piirun vertaa. Lauantaina syön viimeisen terolut-pillerin ja jos ei ovis ennen sitä ehdi tulla, niin saattaapi olla, että menkat yllättää sittenkin juuri juhannukseksi. Prkl. Niimpä tietenkin.

Taitaa olla vaan perus lähestyvästä lomasta johtuvaa stressiä, kun kierrot taas venyy ja venyy. Sillon kun ei vielä edes yritetty raskautua, niin mulla oli aina kesällä lomien aikaan sellainen yksi huomattavasti pidempi kierto. Kroppakin on siis ihan totaalisesti lomalla. Ehkä mun on siis myös käännettävä pian mun aivot off-asentoon tässä yrittämisasiassa ja vaan antaa kiertojen venyä. Korjataan asiaa sitten syksyllä :D

Ainiin yks oire mun pitää vielä kirjottaa tänne muistiin, eli rinnat on jostain syystä ollu nyt erityisen kipeät. Himotkin on ollut ihan huipussaan, mutta johtuuko se sitten saapuvasta ovulaatiosta vai terolut-kuurista.

En tiedä yhtään enää mistään mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan pysyä asiallisena :)