19. marraskuuta 2015

Kp1 ja uupumus

Eilen tosiaan huomasin pientä tiputtelua ja tänäaamuna sitten alkoi vuoto ja krampit. Ei tullu lasta eikä paskaa tästäkään kierrosta. Tunnen itseni niin tyhmäksi, kun luulin tuntevani kroppani ilmoitelleen tapahtuneesta muutoksesta, mutta se olikin kaikki vain harhaa. Hormonienhan pitäisi ilmoittaa naiselle, että nyt valmistellaan kroppaa uuden elämän kasvuun, mutta tällä kertaa olikin ilmeisesti kyseessä vain harjoituskierros. Vituttaa niin suunnattomasti.

Kuvitteelliset raskausoireet ja niiden selitykset:
Kipeät rinnat -> PMS? Ovat kipeät edelleen.
Väsymys -> kaamos. Nukahdin eilen taas sohvalle jo puoli yhdeksältä. Kai mä sit vaan olen niin uupunut.
Vilu -> Oisko ollut ilmastointi liian kovalla. En tiedä. Nyt sitä ei kuitenkaan enää ole.
Etova olo -> Alhainen verensokeri? Ainakin syöminen auttoi. Tämäkään ei enää vaivaa.
Vessassa ravaaminen -> Jaa'a, kaippa mulla vaan sit on ollut tavallista kovempi jano.

En tiedä nii. Ihan typerältä tuntuu. Kuinka mä saatoin mennä niin kovasti vipuun näiden tuntemusteni kanssa.

Hävettää.

2 kommenttia:

  1. Älä suotta häpeile, se on ihan normaalia etsiä tuntemuksia, kun toiveet on korkealla! Mutta myös ärsyttävää, kun on olo, että jokohan nyt tärppäisi, ja nyt varmaan tärppäsi kun tämä ja tämäkin oire tuli... Mua aikoinaan myös lohdutti ajatus, että periaatteessa sen oviksen jälkeen tapahtunut on jo tapahtunut tai sitten ei... Ts. tarkoitan, että menkkoja odotellessa ei enää voi asiaan vaikuttaa, joten miksi murehtia :D ehkä mulla on joku kieroutunut ajattelutapa heh. Mutta pahoittelut ja tsemppiä tulevaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista :) Se on kyl toisaalta ihan totta. Vähän niinku johonkin kokeeseen osallistuis ja sit odottelee vaan tuloksia :D Nooh, eiköhän se mieli taas kohene, sitten kun on näistä menkkakrampeista taas selvitty :) Uuteen nousuun!

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)