20. marraskuuta 2015

Uusi päivä, parempi mieli

Tänään olen jo huomattavasti paremmalla tuulella, sillä onhan perjantai :D ja noh, menkatkin alkaa olla jo siinä vaiheessa, ettei krampit enää vaivaa. Loistavaa!

Minulla on aina ollut sellainen ying ja yang ajattelu tapa, eli kaikella on niin hyvät kuin huonotkin puolensa. Noh olen miettinyt mitä hyvää siitä seurasi, etten olekkaan raskaana. Ensinnäkin töissä ei tarvitse alkaa etsimään äitiyslomatuuraajaa äitiyslomatuuraajalle :D Voin siis keskittyä täysillä töihin ja olla stressaamatta omasta olotilastani. Lisäksi sain viimein rohkeutta varata ajan gynekologille perustutkimuksiin. Olen vähän miettinyt, että mullakin vois ehkä olla se PCO tai PCOS, koska kierrot on niin epätasaiset. Saisin ainakin mielenrauhan, kun syy lapsettomuuteen selviäisi. Ja koska olen ollut todella reipas, niin soitinpa vielä hammaslääkärillekkin :D Eli jotain positiivista tästäkin seurasi.

P.S. Seurailen mielenkiinnolla Eveliinan raskautta. Hän sai viimein aikaiseksi soittaa neuvolaan vaikka hangoittelikin sitä vastaan. Hän on edelleen sitä mieltä, että paras olisi jos se menisi kesken. Toivottavasti ei sentään. Saatan nyt kuullostaa ihan hirveältä kaverilta, mutta sanompa vaan, että opetelkoon nyt kantamaan vastuunsa. Prkl.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan pysyä asiallisena :)