9. marraskuuta 2015

Premenstruaalioireyhtymä

Muutama päivä sitten, mulla alkoi pitkästä aikaa harvinaisen vahvat PMS-oireet. Ihan järjetön turvotus, kipeät rinnat, selkäkipu, päänsärky, ärtyneisyys. Siis ihan kaikki mahdolliset. Mulla ei mun mielestä ole ollut moneen kuukauteen näin vahvoja PMS-oireita, mut nyt sitten. Argh. Lisäks ihmettelen, että miks näin aikasin. Menkkoihin on vielä ainakin viikko aikaa, mut nyt tuntuu jo valmiiks sellasta juilintaa alavatsassa, että vuoto voisi alkaa hetkenä minä hyvänsä.

Ajattelin, että ehkäpä mun kroppa on nyt ihan superhedelmällinen ja tässä kuussa olis ollut mitä otollisimmat hetket raskautua, mut arvaa heiluko se peitto sillon oviksen aikaan. No eipä se tainnu kauheesti kuulkaa heilua, kun piti niitä Halloweeneja juhlia. No prkl.

Salaa kuitenkin taas toivon, että siellä olis yks sitkeä siimahäntä ollut jossain nurkan takana odottelemassa ja nyt olisinkin kaikkien yllätykseks raskaana. Toisaalta, niin mun tuuria pamahtaa paksuks just sillä hetkellä, kun töissä on tilanne päällä.

Noh anywho, ei muuta kun uuteen viikkoon!

P.S. Törmäsin facebookissa hauskaan statuspäivitykseen, jonka laittoi eräs vanha koulukaverini, joka on kahden lapsen äiti:

"ai nii Viikot 6+4... Aika isona yllätyksenä taas tuli tääki! En todellakaa halunnu kuulla näitä uutisii!!! Mut onnex sain tietää kuitenki näin aikasin, ni voi viel miettii, et mitä tekee ja varata aikaa... Ei tää ny mikää ilouutinen kyl oo!!!
Mut jouluaattoon on 6viikkoo ja 4päivää, enkä oo viel suunnitellu lahjoja enkä mitää!
Jos luulit et kyse oli jostai ihan muusta, ku joulusta, ni paina tykkää ja lisää itelles Hymiö wink"""""

Arvatkaa vaan olinko taas repimäs pelihousujani, mutta lopulta sainkin vain hymyn kasvoilleni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan pysyä asiallisena :)