15. tammikuuta 2016

Askel eteenpäin

Tänään kävin luovuttamassa verta lääkärille progesteronin mittausta varten. Tuntuu, että olen ottanut askeleen eteenpäin meidän vauvantekoprojektissa. Pian saan ehkä tietää, että onko minun keltarauhashormonin tuotannossani jotain häikkää vai johtuuko epämääräinen kiertoni jostain muusta. Jännää!

Tänään mennään vasta DPO 5:ssä...VASTA! Mitään kovin hohdokkaita oireita ei ole. Otsaan yrittää kovasti puskea inhottavia kipeitä finnejä, mutta se nyt on ihan perus settiä. Ehkä se johtuu edellis päivän hamppariateriasta...ehkä hormoneista. Who knows. Ja sitten nämä boobsit. Oikeesti, siis ne varmaan kohta räjähtää tai jotain. Nännejäkin alkoi arastaa jo pelkkä hipaisu. Siis jos sitä progesteronia ei löydy tarpeeks siitä verestä, niin ihmettelen kovasti! Viimeks varmaan teininä ollu näin kovat rintasäryt. Outoa.

Haha, tämä ei ehkä liity mitenkään mihinkään, mutta olin keskiviikkona jotenkin ihan tuhon väsynyt. Nukahdin sohvalle heti ruuan jälkeen ennen kahdeksaa. Kympin aikaan mies tuli herättelemään ja kysyi jotain jostain ja olin ihan totaalisen pihalla, että mikä aika ja mikä paikka. Kävin sitten pesemässä hampaat ja painelin suoraan nukkumaan ja sammuin samantien. Mieheni tullessa nukkumaan olin kuulemma noussut istumaan ja alkanut höpöttämään jotain omiani: "Mä unohdin sen jutun" "Minkä jutun?" "No mä unohdin sen jutun" "NO MINKÄ JUTUN?" "Eikä ku mä unohdin sen......" ja pää takas tyynyyn. Heräsin vasta aamulla herätyskellon ääneen. Olin nukkunut ihan supersikeästi, koska en muista mitään tollaista tapahtuneen :D

Siitä on aikaa, kun olen viimeksi puhunut tai liikkunut unissani. Pienenä saatoin tehdä sitä paljonkin, mutta nyt näin aikuisena ehkä kerran tai kaksi vuosia ja vuosia sitten. Liekkö mulla mielessä taas satamiljoonaa asiaa :)

Nojoo mutta sellasta taas tällä kertaa.

DPO 4: Otsassa pari kipeää näppyä. Rinnat räjähtää!!! Nännitkin ruvennut arastelemaan. Ruumiinlämpö ennätykselliset 36,87.
DPO 5: Rinnat turvonneet!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan pysyä asiallisena :)