20. tammikuuta 2016

Dpo 10

Eilen illalla huomasin, että lämmöt oli taas koholla. Palelin sohvalla peiton alla villasukat jalassa, mutta iho oli tulikuuma. Mittasin lämmön ja se oli taas huimat 37.19. Huomasin myös pientä kipuilua alavatsassa. Saattoi johtua myös lievästä turvotuksesta, kun ahmin ison lautasellisen spagettia ja kastiketta, kun oli taas niin tajuton nälkä. Olin niin nälkäinen, että kiukkusin miehelleni "nyt sitä ruokaa!" :D

Tänäaamuna mittasin taas lämmöt ja mittari näytti 36.80. Ainakaan laskua ei ole vielä näkynyt vaikka päiviä menkkojen alkuun on enää vain kolme jäljellä. Hetki sitten tunsin myös pistävää kipua lantion tai kohdun seutumilla vasemmalla puolella. Jospa siellä olis joku salamatkustaja jäänyt kiinni ;) Toivotaan parasta.

Loppuviikko tulee olemaan taas jännittävä. Tiedän, tiedän, olen tehnyt saman jo jossain aiemmassakin kierrossa, mutta nyt on taas tosi varma fiilis. Tässä kierrossa kuitenkin tuli otettua ihan kuva juuri tapahtumaisillaan olevasta ovulaatiosta. Sen parempaa enne merkkiä tuskin onkaan. Mulla on vahva luotto mieheni tuottamiin siimahäntiin :D

Voi kumpa mulla olis nyt niitä liuskatestejä, jotka aiemmissa kierroissa tuhlasin turhuuksiin. Saattaisin uteliaisuuttani tehdäkkin moisen jo ennen varsinaista kuukautisten alkamispäivää. Nyt siellä kuitenkin kuumottelee vain se yksi digitesti, jonka aikoinani ostin ja jota olen hartaudella myös säästänyt vain tositilanteita varten. Jospa nyt olisikin kyseessä tositilanne. Jospa vihdoin saan syyn käyttää tuon yhden arvokkaan testin.

Se selviää sitten viikonloppuna :)

P.S. Ai saamari kun nyt taas pistää vatsaan...ugh. Toivottavasti hyvä merkki. Pidä kiinni pikkuinen, pidä lujasti kiinni.

6 kommenttia:

  1. Miten mä olenkin täällä niin täpinöissäni sun puolesta. Kuulostaa sun huomiot kuten lämmöt ja nippailut kohdun seutuvilla niin hyville!!

    Prismoissa oon nähnyt niitä samoja liuskatestejä n. parin euron pakkauksissa, eli yhdelle liuskalle tulee hintaa n. euro muistaakseni.Ei todellakaan niin halpa mitä netistä tilaamalla tulee, mut ei mikään paha hinta mun mielestä kuitenkaan kun normit puikkotestit sen 10 e/kpl ja noit liuskoja voi ostaa 10 kpl samal hintaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi oi täpinöidään yhdessä! ^^ Voi vitsi, pitäsköhän mun sit ostaa pari semmosta liuskaa, kun ollaan tänään just menossa Prismaan. Jos vaan muistan, niin saatanpi ostaakkin... Hiih jännittävää :D Kiitos paljon kommentistasi!

      Poista
  2. Mä sinuna ehkä jopa ostaisin liuskatestejä tai jotain muita herkkiä ei-digitestejä joilla voit jo testailla viikonloppuna viimeistään :)

    Itse olen ainakin jokaisessa raskaudessani saanut ennen digin positiivista tulosta selkeen haamun muihin testeihin. Digitestiin olen saanut toivotun tuloksen yleensä vasta kun menkat ovat olleet päivän tai pari myöhässä.

    Ja lupaa mulle pliis, että jos nyt olet raskaana niin älä vaan tuhlaa rahojasi niihin viikkotesteihin. Ekassa raskaudessa tein tämän virheen ja sainkin vaan aikaan kauheeta stressiä ja huolta kun viikot eivät näyttäneetkän ihan sitä mitä niiden olis mun laskujen mukaan pitänyt näyttää ja ostinkin niitä viikkotestejä useamman ihan hädissäni ja olin jo 100% varma että nyt on tuulimuna tai keskeytynyt keskenmeno mutta kuitenkaan ei ollut oikeesti (ja aika hitsin kalliittakin ne viikkotestit ovat mul meni varmaan yli 100 euroo vain niihin)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekis kyllä ehkä vähän mieli, mut mua niin pelottaa ne ainaiset negatiiviset tulokset :/ Toisaalta ois kyl aika siistii saada sellainen haamutuloskin :P Katotaan jos tänään muistaisin ostaa pari sellaista liuskaa :) Haha se mun ainoa digitestini taitaa olla tuommonen viikkoja näyttävä, ainakin muistaakseni. Jos vaan saan sen positiivisen tuloksen, niin ehkä mä sit maltan olla enää testaamatta uudestaan vaan soitan heti neuvolaan :D Ainaki toivottavasti. Kiitos paljon kommentistasi!

      Poista
    2. Joo no kyl mäki varmaan sen yhden viikkotestin tekisin, jos sellainen kaapin perällä olisi mutta itsehän yritin todella "viisasti" seurata raskauden etenemistä noilla testeillä ja sitten kun ei viikot nousseet silloin kuin olisi pitänyt niin todellakin tuli paniikki ja sit oli vielä sen verran aikainen vaihe, ettei missään ultrassakaan olisi voinut käydä vielä pariin viikkoon et jos olisin vaan jättänyt viikkotestit siihen ekaan testiin niin olisin säästänyt mielenterveyteni seuraavaksi kolmeksi viikoksi :D

      Poista
    3. Voi eih :D Voin jo kuvitella minkälaisen paniikin saisin aikaiseksi, jos viikot eivät kasvaisikaan. Hui kauhia :D

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)