13. tammikuuta 2016

Hiljaista

Hiljaista on. Mietin joka päivä, että joko mun pitäis tuntea jotain. Olen opiskellut ahkerasti munasolun matkasta kohtuun :D

Aika tuntuu matelevan. Haluaisin vaan jo tietää, että onko meidän epäonnistumiset ollut tähän asti vaan ajoituksesta kiinni. Voisinko ihan oikeasti tulla raskaaksi ihan luomukeinoin? Ja entä jos onnistuimmekin tässä kierrossa. Ihan varmasti menee vielä kesken. Niin mun tuuria. Mutta toisaalta jo pelkkä positiivinen raskaustesti olis plussaa. Hah! huomasitteko! unintended pun *babumtsih*

Olen taas lukenut foorumeilta erilaisia oireita per dpo. Niitä on hauska välillä lukea, mutta toisaalta niissä tuntuu olevan aina hirveä määrä oireita mutta lopputulos voi olla ihan yhtälailla nega kuin positiivinenkin. En siis takerru niihin sen enempää....mutta on ne kyllä viihdyttäviä :D

Täytynee täydentää omaakin listaani vaikkei mulla oikein mitään merkittäviä oireita olekkaan.

DPO 2: Rinnat edelleen kovat/turvonneet. Ei muita oireita. Ruumiinlämpö 36,67
DPO 3: Sama kuin edellä. Ruumiinlämpö 36.61

2 kommenttia:

  1. Itse olen aina kehitellyt miljoonia oireita mutta niissä oikeissa plussakierroissa en sitten oikeesti tuntenut oireen oiretta. Ihan normaalit menkkafiilikset oli, ei siis mitään muuta mut sitten alkaen rv 5 on tullut enemmän niitä raskausoireita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei pidetään mielessä, ettei välttämättä ole edes huono asia jos on hiljasta :D Kiitos kommentistasi.

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)