18. tammikuuta 2016

Oireiden odottelua

Viikonloppu meni vauhdikkaasti. Käytiin Ikeassa ja pääsin vähän sisustelemaan omaa askarteluhuonettani uusiksi. Ehkä vähän salaa valmistelen sitä tulevaisuuden lastenhuoneeksi, mutta ei kerrotta kellee :D Siitä tuli nyt ihana!! Mikähän lie pesänrakennusvietti iski, mutta nyt olen taas hetken tyytyväinen. Saatiin samalla miehenkin työhuone uuteen uskoon.

Nojoo, mutta tosiaan. Viikonloppu meni vauhdilla huonekaluja kasaillessa. En ehtinyt pahemmin miettiä, että missä dpo:ssa mennään. Lämpöjä ehdin kyllä seurailla jo eilen illalla mittasin jopa 37.19. Se on jo tosi paljon. Viimeksi kun olin kipeänä ja lämpö oli vain hädin tuskin sen 37 astetta, niin olin ihan superkuollut, mutta eilen tuo korkea lämpö ei tuntunut missään. Ajattelin vaan huvikseni mittailla lämmön, kun tuntui, että poskia kuumottaa. Kaikkea sitä oppii. Ei ennen tullut mieleenkään, että tiettyyn aikaan kuukautiskierrosta vois olla suoraansanottuna jo kuumetta :D

Nyt mennään viimein jo dpo 8:ssa ja pian pitäis alkaa tapahtumaan jonkinlaista kiinnittymistä, jos siis hedelmöittyminen olis tapahtunut. Tänään ja huomenna siis vahtaan kaikkia erilaisia tuntemuksia vatsan seudulla, mutta pahoin pelkään, ettei mitään kiinnittymisoireita ole tapahtumassa vaan menkat alkaa kellon tarkasti viikonloppuna. Ei kauheen hyvä ajankohta, kun lauantaina olis yhdet sukujuhlat.

Mitään erityisempiä oireita en vieläkään ole havainnut, mikä ei varmaankaan kyllä yhtään yllätä, kun ollaan vasta tässä vaiheessa, mutta jos jotain pitäis taas keksiä, niin nälkä on ollut kova. Perjantaina tilattiin pitsat ja lauantaina syötiin hamppariateriat ja edellispäivän pitsanjämät ja sunnuntaina mässytettiin herkkuja. Kauheen epäterveellistä, mutta koko ajan hirveä nälkä ja teki mieli jotain helppoa ja nopeaa. Ei tee hyvää asua hampurilaisravintolan ja pitserian vieressä -_- Nojoo, mutta älkää hermostuko. Ei jää tavaksi. Tämä oli vaan tällainen hairahdus. Ainiin, ne viimeksi mainitsemani finnit katosivat, mutta tällä mässäsilyllä on odotettavissa uusia tuotapikaa :D Prkl.

Ei muuta kuin kohti uutta viikkoa!

DPO 6: Rinnat edelleen arat. Ruumiinlämpö 36.51
DPO 7: Sama kuin edellä + kauhea nälkä! Ruumiinlämpö 36.61, illalla oli jopa huimat 37.19.
DPO 8: Rinnat arat. Ruumiinlämpö 36.65

2 kommenttia:

  1. Eiks noi sun aamulämmöt ole aika hyvät raskautta ajatellen? :)

    Itselläni se ruokahalu kasvoi vasta paljon myöhemmin, siis vasta siinä vaiheessa kun itsekin tiesin olevani raskaana :)
    Nyt vaan yritä keskittyä kaikkeen kivaan tekemiseen ja ihan pian ne piinapäivätkin ovat jo siinä vaiheessa että voit alkaa testailemaan :)

    Mä olen aina silloin kiinnittymisen aikaan tuntenut pientä kipua, olin raskaana tai en haha kai se on sitä kehon kuuntelua vauvakuumeisena :D

    Tsemppiä ja voi mä pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä et teillä olis nyt tärpännyt! Mulla on vaan jotenkin tosi hyvä sellanen fiilis et tää olis teidän kierto :) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, jos nuo lämmöt vielä pysyy tuolla tasolla(tai nousee) ni sit vasta alkaaki jännittämään :D

      Tuo nälkä saattoi johtua ihan vaan energian puutteesta, kun tuli tehtyä taas kaikenlaista viikonloppuna :) Eli kuten sanoin, ihan keksittyjä/kuviteltuja oireita taas :D

      Mä oon nyt koittanut kuulostella, jos jotain kiinnittymistä tuntuis, mutta ei oikeen mitään. Ehkä ihan pienen pientä nipistelyä, mutta njäh. En sitten tiiä kuuluisko siitä tullakkaan semmosta kunnon "porautumis" kipua?

      Kiitos paljon tsempeistä, ihana <3 Mä niin toivon onnellista loppua :)

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)