25. marraskuuta 2016

Black Friday

Tänään on taas tuo jenkkien keksimä kulutusjuhlapäivä eli Black Friday. Minäpä tuhlaankin "ylimääräiset" rahani yksityiselle gynekäynnille :D Käy se näinkin.

Ultrakäynti on varattu vasta iltapäivälle. Vähän jo jännittää uuden lääkärin kohtaaminen, mutta eiköhän se ihan hyvin mene. Olen jo varautunut todennäköisesti huonoihin uutisiin "hällä väliä"-asenteella. En aio nyt stressata onko siellä tapahtunut mitään vai ei. Tämä onkin vasta vähän niinkuin harjoittelukierros. Eikö? Enemmän kauhulla odottelen jo sitä alaviisurin leikkausta. Tiettekö, taas luin Iltalehden sivuilta artikkelin liittyen alaviisurin poistoon ja otsikossa viitattiin siis siihen, että sen poistossa voi murtua jopa koko alaleukaluu. No tosi lohduttavaa taas. Tulee vaan elävästi mieleen se kun luin Iltalehden artikkelin siitä kuinka oireet alkuraskaudessa ovatkin hyvä asia ja oireettomuus saattaa olla merkki keskenmenosta. No eikös mulle sitten se keskenmeno heti tullut. Yrittääkö universumi taas vihjata mulle, että siitä viisurin poistosta ei seuraa hyvää. Prkl! Ahistaa.

Nojoo, mutta jotain positiivistakin, nimittäin tänään ollaan menossa kaveripariskunnan kanssa kattomaan yhtä keikkaa ja tällä kertaa ihan ilman lapsia :D Mukava ilta siis luvassa! Viikonloppu on kerrankin täysin tyhjä, mutta me aateltiin jo, että käydään vähän kaupoilla kattelemassa meille vähän uusia sisustusjuttuja kotiin. Pientä remppaa olis siis luvassa, mutta siitä sitten joskus myöhemmin lisää :)

Nyt ei muuta kuin oikein mukavaa viikonloppua ja ensimmäistä adventtisunnuntaita kaikille!

P.S. Tänään lämmöt oli laskenut 0.2 asteella, joten oikeaan suuntaan olla menossa :) Go estrogen, go!

10 kommenttia:

  1. Heippa <3 heti ekana: mulla poistettiin alaviisuri kuukausi sitten ja olin kyllä lähes viikon poski enemmän ja vähemmän turvoksissa ja mustana. Mutta kipeä ei ollut juuri ollenkaan! Meni leikkaus hyvin ja tikit kävin poistattamassa kolmen viikon päästä toimenpiteestä, kun eivät olleet sulaneet, vaikka piti. Samoihin aikoihin aloin käyttämään kunnolla myös leikattua puolta. Ainut mikä mulle on jäänyt, harmikseni toinen puoli kielestä on osittain "puutunut". Todennäköisesti jokin hermovaurio, jonka puolen vuoden sisään pitäisi parantua. Ei haittaa syömistä, vaan tuntuu enemmänkin sellaiselta, jos poltat kielesi, tiedätkö?

    Hei, peukut pystyssä folliultraan :)<3 odottelen täällä jännittyneenä tuloksia :)

    Ihanaa ja hauskaa keikkailtaa, otahan muutama rentouttava kylkeen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt taitaa olla joku viisurinpoisto kausi, kun jopa kolmelta kaverilta on viime viikkoina poistettu viisuri ja yhdellä olis kans edessä :D Hyvä kuulla, että poisto meni hyvin. Mä oon varautunut sellaiseen kahden viikon jälkikipuvaiheeseen :D Olen ehkä saattanut lukea netistä parit kauhutarinat etukäteen. Toivottavasti yllätyn positiivisesti ja toivun siitä nopeasti :) Kiitos ultratsempeistä. Mä tuun viimeistään huomenna aamulla kirjottelemaan tuloksia, kun tämä loppupäivä on jo niin kiireinen :D Ja joo, tavoitteena ois jos yhen huurteisen siellä nauttis kavereiden kanssa ;P

      Poista
  2. Multa poistettiin kaikki neljä viisuria kerralla (alaviisurit leikattiin ja ylhäältä saatiin kiskomalla) eikä se mun mielestä ollut mitenkään paha paikka! :D Hammaslääkäri kirjoitti kyllä Panacod-reseptin, mutten tainnut edes käydä hakemassa sitä. Mitään turvotusta tai mustelmia ei ollut, tikit tuntuivat vähän inhottavilta, kun alkoivat myöhemmin lähteä pois. Samana iltana syöminen ja puhuminen oli hankalaa, mutta seuraavana päivänä oli jo ihan normi olo. No mullahan noi raskaudetkin ovat olleet oireettomia, vaikka kaikki on ollut hyvin, joten oon kai sitten jokin friikki! :D

    Toivottavasti ultrassa on kaikki hyvin! *peukku*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana lukea positiivisiakin kokemuksia viisurien poistosta :) Netistä tuppaa löytymään vaan noita negatiivisia kokemuksia paljon enemmän :D Mutta olen silti varautunut pahimpaan x) Kerron ultrakuulumisia ihan kohta puolin :)

      Poista
  3. Milloin sinulla on tuo leikkaus:)? Olen itse poistattanut viisaudenhmpaat vuosia sitten, kaikki meni tosi hyvin. Kipuja ei ollut ollenkaan, vähän hassua kun poski oli tunnoton parin tunnin ajan mutta puudutteen poistuttua kaikki oli hyvin. Hieman ikävää syödä jonkun ajan kun ruoka jää sinne vähän jumiin, missä hammas on ollut, mutta muuten ei mitään ongelmaa :) Varaa alkuun pehmeää ruokaa, keittoja yms. Hyvin se menee!
    Mites ultrassa sitten? Oliko hyvä johtofolli(t) tullut? Minulla kaikki OK ultrassa, suunnitelmissa päästä yrittämään vielä ennen joulua. Oi kuinka toivon... Vaikka oon melkein varma ettei voi onnistua heti perään uudelleen näin monen vuoden yrityksen jälkeen, mutta jotenkin kauhean innoissani olen ja toiveet ihan sairaan korkealla taas monen kuukauden keskenmenon ja odottelun jälkeen. Luomuna kai ainakin urbaanilegendan mukaan voi keskenmenon jälkeen olla helpompi raskautua, mutta ei hoidoissa. Ainakaan lääkärien mukaan. Mutta kun kerran pääsi raskauden makuun en halua muuta kuin päästä maaliin taas! :D Taidan pettyä aika lailla kun seuraavat kuukautiset alkaa... Jos me nyt edes päästään yrittämään, pakastettu alkio kun voi kuolla sulatukseen, ja mitä kaikkea muuta tässä voi vielä tapahtua. Olen niin malttamaton! Toivottavasti sinulla jo hyviä uutisia uultrasta :) -H

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tuo viisurin leikkaus ens viikon keskiviikko iltapäivällä. Ihana lukea, että joillakin on mennyt poisto suht kivuttomasti. Toivon, että selviäisin itsekkin helpolla :D Kerron ultrakuulumisia ihan kohta puolin. Hienoa, että teillä on ollut ultrassa kaikki kunnossa. Pidän teille kovasti peukkuja seuraavaan hoitoon. Kyllä mä uskon, että keskenmenon jälkeen on helpompi raskautua uudestaan, kun olen niin monia kokemuksia jo kuullut ja nähnyt myös kaveripiirissämme. Mutta ei pidä lannistua, jos ei nyt ekalla yrityksellä tärppää. Nautitaan joulusta täysin rinnoin ja sitten uusi vuosi on toivoa täynnä ♥ Tsemppiä !

      Poista
  4. Hyvin se viisurinpoisto menee! :) Mulla poistettiin viime vuonna samoihin aikoihin kaikki 4 viisuria kerralla (kävin tosin yksityisellä). Kipeä oli pari viikkoa, mutta hyvin parani alkutuskien jälkeen. Ainahan ihan missä vaan toimenpiteessä voi jotain sattua, suurin osa sujuu kuitenkin aivan hienosti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai kauhia, neljä kerralla! :O No jos tuosta selviää, niin eiköhän yhden poisto ole helppo nakki :D Toivotaan, että kaikki suijuisi ongelmitta. Olen varautunut kahden viikon kesto kipuun :D

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)