30. marraskuuta 2016

Pikakatsaus

Aamulämpö oli tänään 36.09 astetta. Siinä se vaan heiluu päivästä toiseen. Eilinen ovistesti näytti puhdasta negaa, eikä nyt oo oikein ollut mitään erityisiä tuntemuksiakaan. Vähän on ehkä valkovuoto muuttunut liukkaammaksi, mutta ei vieläkään selkeätä ovislimaa.

Tänään koittaa tuo pelolla ja kauhulla odottamani hampaan poisto. En sinällään pelkää itse operaatiota. Luotan kyllä ammattilaisiin ja puudutuksen voimaan, mutta pelkään, että joudun kokemaan jotain jälkikomplikaatioita. Rakas kälyni nimittäin oli juuri viime kuussa viisurin poistossa ja eikös hänelle tullut sen jälkeen ihan hirveä tulehdus. Olen pakannut jo pakastimen täyteen jäätelöä ja mies lupasi hemmotella sillä minua tänään :D Makaan siis sohvalla jääpussi poskella ja mies kiikuttaa minulle jäätelöä. Lohduttaudunkin jo etukäteen sillä ajatuksella.

Ajatukset ovat siis väkisinkin poissa oviksesta. Jos munis kasvaa oletusten mukaisesti, niin ennustan oviksen ilmaantuvan lauantaina, mutta jos kasvu on hidasta tai se irtoaa myöhemmin, niin ennustan ovista viimeistään maanantaille. Toki jos saan tuosta leikkauksesta ihan hirveät tulehduskipulääkkeet, niin voi kai se ovis jo senkin takia myöhästyä. Noh sen näkee sitten.

Tikuttelen, jos muistan. Yritän muistaa.

Yhyy.

4 kommenttia:

  1. Mulla ei oo viisaudenhampaita ollenkaan! Ja sen kyllä huomaa, haha! Mut tsempit hampitohtorille, hyvin se menee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hassu olet :D Toivottavasti kaikki menis hyvin :)

      Poista
  2. Tsemppiä! Mä täältä taustalta seurailen ja jännittelen sun puolesta. Mä niin toivon meille vauvat vuosimallia -17 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ olkoon vuosi 2017 viimein meiän molempien vuosi :)

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)