17. marraskuuta 2016

Kp 4

Menkkavuoto on vihdoin lähtenyt hieman vähenemään päin. Huh, kyllä sitä riittikin. Ei meinannut oikein löytyä tarpeeksi isoa tampoonia tukkimaan sitä vuotoa :D Nojoo, mutta ällötykset sikseen.

Eilen illalla tunsin yhtäkkiä semmoista pistävää paineen tunnetta oikean munasarjan kohilla. Mietin, että olisko se mennyt vielä menkkojen piikkiin vai oliko siellä vaan ilmaa mahassa, mutta painellessa kipu vain yltyi eikä se tuntunut olevan vain pelkkä jumissa oleva ilmakupla. Noh tuota pistävää paineentunnetta kesti noin puolisen tuntia, kunnes se katosi. Olisko se sittenkin johtunut siitä clomifenistä? Voiko se alkaa jo nyt tuntumaan munasarjoissa vai kuvittelenko mä vain?

Mua pelottaa, että just mulle tuo klomifeeni aiheuttaa liikaa munasoluja ja meille tuleekin yhdyntäkielto. Toisaalta se on kuulemma aika harvinaista, että sellaista tapahtuu, mutta mulla on aina kaiken suhteen niin huono tuuri, että tietysti se osuu just omalle kohdalle.

Olis kiva jos tää viikko olis jo ohi, niin pääsis pikku hiljaa jännäilemään sitä ultraa :P Toki mitä nopeammin mennään eteenpäin, sitä nopeammin myös mun hampaanpoisto-operaatio lähenee, joten ehkä edetään vaan ihan hissuksiin päivä kerrallaan etiäpäin :D

Enää kolme clomi-nappulaa ensimmäistä kuuria jäljellä.

Huih.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti ei tule liikaa munasoluja. Mä muistan kans nipistelyn ja sit tositosi aikasin alko eggwhite. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, jännityksellä odottelen koska mulla ilmaantuu vai ilmaantuuko ollenkaan :D Voi kun se ovis aikaistuis niinkuin pitää ja kaikki olis just niinku pitää :)

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)