16. marraskuuta 2016

Kp 3

*ÄLLÖVAROITUS*

Menkat alkoi eilen illalla olla jo tosi runsaat. Siis ihan TODELLA runsaat. Mulla ei oo varmaan koskaan ollut näin runsaat menkat, mutta johtunee tietysti keskenmenosta. Eilen tuli myös paljon hyytymiä, vaikka yleensä huomaan pienien menkkahyytymien tulevan vasta joskus kp 3-4 paikkeilla, niin nyt niitä on ollut todella paljon. Siellä on varmaan ollut ihan superlimikset. Toisaalta osasin kyllä jo vähän aavistella supermenkkoja, koska jo viime viikolla tunsin ihan mieletöntä turvotusta koko ajan. Siis semmoista erilaista turvotusta, kuin mitä jostain ruuasta voi tulla. Tuntui, että nestettä oli kehossa todella paljon ja sormuksetkaan ei pudonnut sormesta vaikka oli pakkaskelit. Yleensä siis mulla on niin kylmät kädet, että sormukset ei meinaa pysyä sormessa ollenkaan :D Kävin myös puntarilla ja huomasin painon nousseen jopa kilon! Normaalisti mun paino heittelee sen puolisen kiloa suuntaan tai toiseen, kierronpäivistä riippuen. Toivottavasti menkkojen jälkeen tilanne palautuis normaaliin tai sit mun täytyy ihan oikeasti ryhtyä tarkkailemaan mun ruokavaliotani paremmin, haha.

No joo, mutta tänään on siis tuo kuuluisa kp 3, eli ensimmäisen clomin päivä! Otin sen pikkuruisen 50 mg pillerin muiden vitamiinien kanssa heti aamulla ennen töihin lähtöä. Lääkkeen ottamisesta on kulunut nyt kaksi tuntia, joten mitään ihan instanttia oiretta siitä ei ainakaan minulle ole tullut. Jotenkin sitä pienen pientä pilleriä katsellessani, tuli sellainen fiilis, että voiko tällä määrällä muka olla jotain vaikutusta. Noh sen näkee sitten vasteultrassa, joka on nyt siis ensi viikon perjantaina, jolloin on laskelmieni mukaan kp 12.

Veikkaan, että tämä eka kierto menee vähän niinkuin harjoitellessa, eli vasta tarkkaillaan onko siitä clomista mulle mitään hyötyä ja sitten seuraavissa kierroissa sitten voi olla jo vähän suuremmat odotukset. Käytiin eilen kaupassa ja sanoin miehelleni, että "pitäisköhän ostaa vähän greippimehua, kun sen on sanottu parantavan limakalvoja ja clomit saattaa sitä ikävästi ohentaa", niin mies vastasi heti että "ilman muuta otetaan!" :D Höpsö rakas mieheni. Ostin sitten Tropicanan 100% Golden Grapefruit täysmehua ja otin heti kotiin päästyäni sitä pienen mukillisen. Oli itseasiassa ihan hyvää, kun se oli vielä ihan jääkylmää. Joo'o kyllä mä voisin kuvitella hörppääväni tuommosen pikkumukillisen nyt joka päivä ovikseen asti. Ilman muuta! :D Saas nähdä onko sillä mitään vaikutusta, vai onko ihan huuhaata koko juttu. Royal gelee mulla kyllä vaikuttaa limiksiin, mutta lueskelin sitä clomifenin tuoteselostetta, niin siinä luki, että pitäis kysyä ensin lääkäriltä, ennen kuin ottaa mitään muita lääkkeitä tai luontaistuotteita. Jätän siis sen nyt toistaiseksi vielä sivuun tästä kierrosta. 

Nyt sitten vaan jännityksellä odotellaan, että mitä oireita clomifen mulle saa aikaan :)

4 kommenttia:

  1. Kannattaa olla varovainen tuon greippimehun kanssa, sillä sitä ei tietääkseni pitäisi ottaa minkään lääkityksen kanssa (löytyy paljon tietoa ihan "virallisistakin" tahoista googlen avulla).

    Mulla ei clomifen vaikuttanut jostain syystä mitenkään. Paitsi siinä mielessä, että johtofolli oli vieläkin pienempi kuin luomuna on ollut samoina kiertopäivinä! Mutta ei siis mitään sivuvaikutuksia ja tosiaan vain yksi folli tuli. Limakalvoa ei myöskään ohentanut sitten loppupeleissä. Mulla oli vasteultra kp 12 ja silloin oli siis onneton 11 mm:n johtofolli ja yhtä onneton 4 mm:n limakalvo, mutta kp 16 (inssipäivänä) folli oli sitten 17 mm ja limakalvo 12 mm, eli limis oli kasvanut hyvin, mutta folli edelleen suht pieni. Luomuna on ollut se 20 mm kp 16. Toivottavasti sulla toimii paremmin! Mulla sitten tärppäsi luomuinssillä, eli eipä tuo kokeilu mitään haitannut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin joo sehän saattaa vähentää lääkkeen tehoa muistaakseni tuo greippimehu. En sitten tiedä minkälaisista määristä on kyse. Noh tää menee harjottelun piikkiin tää eka kierto :D Mä oon viime aikoina lukenut enemmän huonoa kuin hyvää noista clomeista. Ei siis ole täälläkään mitkään suuret odotukset. Eihän tässä mene kuin sen neljä kiertoa hukkaan, jos tuo lääke onkin ihan susi tapaus. Mullakin luomuna tulee ihan hyviä folleja (ainakin ultran perusteella), mutta jostain syystä ne kasvaa vaan niin hitaasti. Jotenkin toivoin, että tästä vois olla viimein apua tuohon mun pitkän kierron ongelmaan. Ja voihan se olla, että nuo clomit ovat kuitenkin auttaneet kroppaa heräilemään sitten kuurin jälkeen paremmin :) Toivotaan parasta, pelätään pahinta.

      Poista
  2. Mäkin jännäilen tuleeko susta hormonihirviö!
    Täällä pukkaa taas kauheeta Pms eli varmaan hanat aukee päivien päästä :-D :| Mies raukka.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eih :/ ja voi mies raukat mitä taas joutuvatkaan kattomaan vierestä :D

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)