15. marraskuuta 2016

Uuden alku

Eilen ei vielä vuoto ollut kovin runsasta, mutta tänään onkin tullut sitten ihan huolella. Mietin vaan, että olisko mun pitänyt oikeaoppisesti laskea vasta tämä päivä kp 1:ksi, vai onko sillä niin väliä? Jossain foorumeillahan puhutaan tosi tarkkaan, että klo 18 jälkeen alkanut vuoto on vasta seuraavan päivän kp 1 ja niukka vuoto ei ole vielä menkkavuotoa yms. Mä oon aina laskenut kp 1:ksi sen päivän kun havaitsen verta paperissa :D Noh kukin tyylillään. Aion silti aloittaa clomit huomenna.

Tuli myös sellainen juttu mieleen, että voiko clomien kanssa syödä särkylääkettä? Mulla kun on aina menkkojen ekana parina päivänä krampit sen verran epämukavat, että tekee mieli ottaa yksi särkylääke. Eli jos huomenna vielä on epämukavat menkkakrampit, niin uskaltaako sitä ottaa enää yhtä panadolia vai estääkö se jotenkin klomifeenin vaikutusta? Noh, ehkä mä koitan kestää ilman.

Ainiin, sit mulle tuli vielä sellanen asia mieleen, että pitääkö clomifen ottaa johonkin tiettyyn aikaan päivästä vai voiko ottaa millon vaan? Tai onko kellään kokemusta, että mihin aikaan päivästä se on mukavinta ottaa? Esim. jos clomit aiheuttaa vaikka unettomuutta, niin onko parempi ottaa se heti aamusta eikä illasta? Kauheesti oon jo netistä koittanut lukea clomien ikävistä sivuoireista :D Tiedän, tiedän, ei ole hyvä idea, mutta mitä sitä nyt h-hetkeä odotellessa tekisi.

Jännittää! x)

P.S. Miestä on jo varoitettu etukäteen mahdollisesta tulevasta hormonihirviöstä :D

P.P.S Aamulämmöt oli jo laskenut alle 36 asteen.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mäkin voisin, kun sen ainakin muistais, kun otan joka aamu vitamiinit ennen töihin lähtöä :) Tuliko sulle clomeista heti mitään oireita? esim. huimausta tai pahaa oloa tjms?

      Poista
    2. Ei muistaakseni, pitääki lukee uusiks blogista kun taisin sinne päivittää :-D Muistan vaan aivan jäätävän raivon, hermoheikkofiiliksen ekan kierron ja naama kukki. :-D

      Poista
    3. Voisin itekki käydä vähän vilkuilemassa taas sun blogin vanhoja tekstejä x) Mä varoittelin jo miestä, että hormonihirviö saattaa tulla kylään ja naama menee taas ihan karseeseen kuntoon >.< No mut hyvä, et jo vähän etukäteen varautuu, ni ei tuu niin pahasti yllärinä :D

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)