25. joulukuuta 2015

Kunnes toisin todistetaan

Eilisen raskaustestin jälkeen olin ihan varma, että nyt ne menkat alkaa. Aloin tuntea pientä paineen tunnetta alavatsassa ja vilkuilin vähän väliä pöksyihini, että no joko nyt lurahti. No ei vieläkään.

Onneksi sitten pian jo lähdettiin äitini luokse syömään joulupuuroa, niin unohdin sen seikan, että menkkojen pitäisi alkaa hetkenä minä hyvänsä. Siinä joulupuuroa ja muita herkkuja syödessä, mulle tuli jotenkin tosi vaikea olo. En meinannut oikein saada mitään ruokaa alas. Alkoi ehkä jopa vähän ällöttääkkin. Jouduin vetämään syvään henkeä, että sain kaiken syötyä.

Myöhemmin päivällä menimme sitten mieheni perheen luokse syömään ja olin jo tosi nälkäinen. Odotin innolla kinkkua ja laatikoita ja aloitinkin syömään suurella antaumuksella, kunnes taas tuli huono olo eikä ruoka enää maistunutkaan. Vatsa meni ihan kuralle ja juoksin vessaan.

Loppupäivästä ei oikeen mikään ruoka enää maistunut. Ei edes suklaa vaikka sitä nyt pystyy aina syömään. Olin nälkäinen ja maha tuntui kipeältä, mutta en vaan saanut mitään alas.

Mietin, että olenko mä mahdollisesti saanut jonkun vatsataudin. Sitähän on nyt liikkeellä ja meidän koirakin oksenteli tuossa pari päivää sitten. Tosi ärsyttävää.

Illalla ennen nukkumaan menoa mittasin kuumeen ja se näytti 36.7. Lämmöt ovat siis vähän koholla. Pian myös tajusin, ettei menkatkaan ole vielä alkaneet...

Mites on, kuinka luotettavia nuo ovistestien mukana tulevat raskaustestiliuskat oikeen onkaan??

P.S. Ne epämääräiset tiputteluvuodot loppuivat aatonaattona kokonaan. Tällä hetkellä siis saadaan vielä ainakin toistaiseksi nauttia vuodottomista päivistä.

3 kommenttia:

  1. Kannattaa ehdottomasti uusia testi jos ei menkkoja kuulu. Itse olen aina saanut ekan plussan niillä halvoilla ovistestin kyljessä tulleilla liuskoilla. Jopa 2 viikkoa keskenmenon jälkeen tällaiseen testiin tuli hentoinen haamu vaikka gyne ultrasi samana päivänä ettei mitään raskausmateriaalia olisi enää kohdussa ja hcg arvojen olisi pitänyt olla jo hyyyvin matalalla. Digitesteihin olen saanut plussan aina viimeisenä ja liuskoihin ekana. Mut jos olisit nyt raskaana ja jouluaattona testasit niin huomenna hcg olisi jo tuplaantunut ja näkyisi varmasti myös liuskatestissä. Tsemppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa eli suht luotettavia pitäis siis olla :) nooh ehkä ne menkat alkaa pikkuhiljaa ilmaantumaan jostain.

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)