16. joulukuuta 2015

"Toiminnalliset vuotohäiriöt"

Olen alkanut vimmatusti googlettelemaan, että mistä tämä pieni tiputteluvuoto voisi johtua. Foorumeilta löytyy aika vähän kokemuksia, mutta löysin kuitenkin yhden suht järkevän selityksen. Kyseessä on joku perus ovulaatiovuoto tai sitten anovulatorinen vuoto.

Tätä on nyt jatkunut useampana päivänä, mutta se on niin niukkaa, että sitä ei tule koko ajan. Yleensä aamulla vähän runsaammin ja sitten iltapäivällä taas silleen, että sen kyllä huomaa, mutta ei ole silti tarvinnut siltä pahemmin suojautua. Olen tosi hämmentynyt, koska en ole ennen kokenut mitään tällaista.

Miks mulla nyt yhtäkkiä olis jotain ovulaatiovuotoa? Kaikista järkevin selitys olis siis kai, että mitään ovulaatiota ei tässä kierrossa tapahtunutkaan. Enhän mä sitä positiivista testiä saanut. Oletin vaan limojen ja perusoireiden perusteella. Ehkä se tosiaan johtuukin vaan siitä. Mun puolesta menkat sais alkaa vaikka heti niin päästäis taas uuteen kiertoon. Äsh ärsyttää.

Viime yönä nukuin tosi levottomasti. Lisäksi heräsin yhtäkkiä johonkin suht voimakkaaseen nipistykseen lantion seutuvilla. Se kuitenkin meni yhtä nopeasti kuin tulikin ja sain taas jatkaa uniani. Hetken jo epäilin menkkojen alkaneen, mutta en jaksanu nousta ihmettelemään sitä sen enempää.

Nyt odotan jouluaattoa kahta kovemmin ja toivon, että tämä kroppa alkaisi taas toimia normaalisti. Prkl.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan pysyä asiallisena :)