11. joulukuuta 2015

Oletettu ovis

No perhana! Ei ne testit sitten ehtinytkään tulla eilen postissa. Olisin niin halunnut nähdä mitä se digitesti sanoo. Noh ei maha mittää. Ens kierrosta sitten uudestaan.

Olettaisin nyt kuitenkin oviksen tapahtuneen limojen perusteella eilen. Tai siis jos se nyt ylipäätään tapahtui ollenkaan. Peittoa ollaan heilutettu ja tyynyä on pidetty peffan alla, mutta en aseta tähän kiertoon mitään odotuksia. En taas halua kehitellä pienessä mielessäni kuvitteellisia raskausoireita (tyhmä minä). Onneksi joulun odotus saa ajatukset pois tästä toisesta odotuksesta. Uutta vuottakin saadaan nauttia kera lasillisen kuohuvaa.

Harmi, että mun kierto on sen viitisen viikkoa, niin joudun odottelemaan seuraavaa ovista vähän pidempään kuin normaalit ihmiset, mutta ei kai siinä. Sit odotetaan. Mietin jo hieman etukäteen, että sattuiskohan niin hyvä tuuri, että meidän häämatkalla mulla oliskin just tärppipäivät ja silloinhan tunnetusti otetaan kaikki irti hotellinlakanoista :D Hihii en malta odottaa!

Mä muuten mietin kans semmosta, että voisin joka kierrosta kokeilla yhtä uutta poppaskonstia. Eli esimerkiksi ens kierrosta vois kokeilla sitä greippimehua (yäk), ja sitten taas seuraavassa jotain toista. Eihän nyt kaikkea saa kerralla kokeilla, että sitten tietää mikä oikeesti auttaa. Haha, taitaa olla ihan silkkaa taikauskoa kaikki, mutta ainakin se tekee tästä odotuksesta mielenkiintoisempaa. Kaikki keinot on sallittuja, eiks je?

Nojoo, mutta ei muuta kuin mukavaa joulun odotusta kaikille!

P.S. Toivottasti lukijoita ei muuten haittaa nämä mun jokapäiväiset höpinät ja löpinät :D Musta on vaan niin hauska kirjoittaa näitä tuntemuksia muistiin tänne. Kaikki varmaan jo ihan kyllästyneitä näihin juttuihin, heh.

6 kommenttia:

  1. Tykkään lukea näitä sun juttuja. Sun asenne on niin mahtava. :)

    VastaaPoista
  2. Ei kyllästytä yhtään! :) Kiva vaan, kun kirjoitat.

    VastaaPoista
  3. Kiva on blogiasi lukea, tykkään erityisesti positiivisesta asenteestasi. Itse kun olen niin taipuvainen pessimistisyyteen, muistan että jo ensimmäisen yrityskierron jälkeen olin itse ihan alamaissa ja niin pettynyt kun en tullut heti raskaaksi (nyt toi jo kyllä naurattaa) mutta silti, positiiviset ajatukset ovat tärkeitä ja uskon että niissä on paljon voimaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eih :D Noh onneksi jälkeenpäin voi jo nauraa. Mä aina ajattelen, että kaikessa on aina hyvät ja huonot puolensa, niin on helppo pysyä positiivisena tilanteessa kuin tilanteessa :)

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)