8. joulukuuta 2016

Aika

Tänään edellinen esimieheni tuli käymään toimistolla kertoakseen, että hän on palaamassa ens kuussa takaisin töihin äitiyslomaltaan. Siis onko siitä tosiaan jo niin kauan? Vastahan mä täällä bloginkin puolella voivottelin yllärivauvauutisista esimieheni taholta. Ja täällä mä oon edelleen voivottelemassa kohtaloani. Noh toki menneeseen vuoteen on mahtunut jopa kaksi hetkeä, jolloin sain itsekkin kokea raskauden, mutta jotka kestivät aivan liian vähän aikaa. Tuntuu ihan käsittämättömältä.

Tänään on vasta dpo 3. Aloitin lugesteronin nakkelun alakertaan 100 mg annoksella. En muistanutkaan kuinka inhalta tuo lugemönjä tuntuikaan :D Aamulämpö oli sama kuin eilen eli 36.61 astetta. Saa nähdä tuleeko dpo 5-6 taas estrogeenidippi.

Ei mulla nyt oikein muuta tähän väliin.

Piinapäivät kuluvat ihan laittoman hitaasti....

6 kommenttia:

  1. Oho, aika aikasin laittaa pienen päiväkotiin :( Minkä ikäinen se lapsi siis on nyt? Toivottavasti olet seuraava joka moisen uutisen saa kertoa töissä.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helmikuussa se sybtyi, joten mitäs se nyt on... 10kk ens kuussa 11kk. Olis kiva jos pääsis joskus kertomaan töissä omia vauvauutisia :)

      Poista
  2. Voin yhtyä tuohon, että piinapäivät kuluu kyllä aivan julmetun hitaasti. Ollaan vasta kolmospäivän kohdalla :/ Ja vaikka mitään oireita ei tässä vaiheessa voikaan olla, niin täytyy myöntää että olen yrittänyt niitäkin kuulostella. Ja panikoinut kun sellaisia en löydä :D Nyt täytyisi jotenkin saada muutama päivä kulumaan. Semoiset selkeät oireet mulla alkoi viimeksi kutospäivän kohdalla. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla yleensä oireeton kierto on meinannu tärppiä :D tulee yleensä melkein vähän keksittyä oireita tyhjästä. Joulukalenterille tuli just uus merkitys :D päivä kerrallaan...

      Poista
  3. Mä niin samaistun tuohon kun kaikkien muiden elämät menee eteenpäin ja itse vaan rypee siinä samassa suossa. Hyvänä esimerkkinä ystäväni joka aloitti yrityksen meidän jälkeemme mutta jonka lapsi täyttää pian vuoden, niin ja lukuisia muita tarinoita. Tsemppiä piinapäiviin, toivotaan Lugemenestystä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo meidänkin lähipiirisssä on jo monta näitä yksivuotiaita -_- ja kun vielä miettii, että odotusaika on kuitenkin sen 9 kk. Nyt toivotaan, että tekin pääsette viimein eteenpäin tästä suosta ja voitte viimein itsekkin juhlia niitä 1v. synttäreitä ^^ ♥ Toivotaan!

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)