6. tammikuuta 2017

Kun posti ei kulje

Tajusin vasta tänään,  että ne mun tilaamat ovistestit ei ehtinytkään tulla postissa ja mulla on enää yksi liuska- ja yksi digitesti jäljellä. Noh ajattelin, että teen nyt ainakin tuon yhden liuskan ja sit huomenna voi hätätapauksessa hakea apteekista pari ovistestiä, jos ei plussaa ehdi tulemaan. Yllättäen liuskaan ilmestyikin toinen viiva, mutta se näytti aluksi kovin haalealta.
Hetken siinä vertaillessani edellisten päivien tikkuja alkoi testiviivakin jo vähän tummumaan entisestään, joten päätin uhrata viimeisen jäljellä olleen digin varmistukseksi. Jos paska tsäkä käy, niin huomenna pitää hakea vaikka yksi vara paketti digitestejä lisää, mutta nyt ainakin tiedetään onko se ovisplussa tänään vai ei.
No kyllähän se sitten ovisplussa olikin, kun digikin kerran hymyilee :D

Nyt tuli kyllä ovis aivan täydelliseen saumaan, sillä aikomuksenamme olikin tänään hengailla meiän uusissa kylpytakeissamme ja ehkä vähän jotain muutakin kivaa ;)

Oikein mukavaa loppiaista kaikille!

8 kommenttia:

  1. Kävipä tuuri, että osui just kohdilleen kun testit oli vähissä 😃 jes, teillä on siellä mukava viikonloppu sitten käsillä 😉

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, olis tosiaan ollu aika nihkeetä lähteä parin testin takia apteekkiin, mutta onneksi ei tarvinnut vaan saatiin keskittyä ihan muihin hommiin ;)

      Poista
  2. Moikka :)
    Olen lueskellut blogiasi jo jonkin aikaa ja saanut siitä kovasti toivoa/vertaistukea tilanteeseemme. Mulle tuli tosi surullinen mieli noista sun keskenmenoista ja ihailen sitä, miten positiivisella mielellä jaksat niistä huolimatta olla! Olen melkein saman ikäinen kuin sinä ja mulla on kans toinen munasarja PCO-tyyppinen. En olis ikinä uskonut, mutta aloin kirjoittamaan omaa lapsettomuusblogia https://tahtisadetta1.blogspot.fi. En haluaisi mitenkään mainostaa blogiani, mutta ajattelin vinkata, että täällä myös yksi vähän samankaltaisessa tilanteessa oleva...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että olet saanut blogistani toivoa ja vertaistukea :) ja kiva kun vinkkasit myös omasta blogistasi. Olenkin aina välillä etsiskellyt uusia blogeja muiden blogilistojen kautta, mutta kaikki alkaa olla jo samoja kuin mun lukemistossani :D kävinkin jo kurkkaamassa blogiasi ja lisäsin sen lukulistalleni :) toivottavasti meille molemmille vielä pikimiten ne omat vauvat suotaisiin ❤️

      Poista
  3. Ihanaa onnea hymynaamasta :) siitä on hyvä jatkaa. Nyt vaan peukut pystyyn et onnistais. Hymynaama on kyl aina hyvän alun merkki. Muistan,kun itsekkin sillon innoissani olin pysyvästä hymynaamasta. Onnea paljon tähän kiertoon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Mä oon jo tosi tyytyväinen siitä, että ovis tuli ennen kp 20 :D toivotaan tärppiä, mutta jos vielä ei onni potkaise, niin toivottavasti viimeistään seuraavasta clomikierrosta :)

      Poista

Muistathan pysyä asiallisena :)